پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

شرایط دریافت وام آزاد

شرایط دریافت وام آزاد

فهرست مطالب

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط دریافت وام آزاد، در این مقاله با ما همراه باشید. یکی از بهترین راه حل ها برای برطرف کردن مشکلات مالی، دریافت وام است. امروزه وام های گوناگونی وجود دارد که با شرایط مختلف به افراد واگذار می شود. که مردم از این طریق میتوانند مشکلات مالی خود را تا حد زیادی برطرف سازند.

با وجود کاربرد فوق العاده زیاد و گسترده وام های مختلف، در اغلب موارد دریافت آن ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو است. که افراد را از تلاش برای آن منصرف می سازد. به همین علت بسیاری از مردم به سراغ دریافت وام هایی با مشکلات کمتر و روند دریافت پول ساده تر می روند که می تواند کمک زیادی به آن ها کند. در چنین شرایطی افراد با مشکلاتی از قبیل وام بدون ضامن، چک، پیش پرداخت و … روبرو نخواهند بود و این نکته فوق العاده مثبت و خوبی برای آن ها شمرده می شود. یکی از انواع وام هایی که شرایط دریافت و پرداخت ساده تری نسبت به سایر روش ها دارد، وام آزاد است.

درباره وام آزاد

وام های آزاد یکی از انواع روش های دریافت وام و تسهیلات است که توسط شرکت ها و یا موسسه های مختلف قابل اجرا می باشد. شرکت ها و موسسه های گوناگون توسط این نوع وام ها تسهیلات بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می دهند و بر خلاف سایر انواع وام ها، به سرعت پول را در اختیار شما قرار خواهند داد.

یکی از موارد جالبی که درباره وام های آزاد وجود دارد، شهرت آن ها به وام های یک ساعته  است. در حقیقت بسیار معتقدند که این وام ها با گذشت یک ساعت پس از درخواست در حساب بانکی شما قرار می گیرند که این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

شرایط دریافت وام آزاد

 

آشنایی با شرایط دریافت وام آزاد

وام های آزاد عموما شرایط دریافت ساده ای دارند و روند پیچیده ای را به خود اختصاص نمی دهند. در اصل ساختار این وام ها به گونه ای است که افراد با بروز کمترین مشکل و تحمل کمترین سختی، به وام و هزینه مد نظر خود دسترسی یابند. بر اساس مدارکی که درباره وام های آزاد یافت می شود و همچنین طبق مصوبه دولت برای دریافت اعتبار، افراد برای دریافت وام های آزاد باید شرایط خاصی را دارا باشند.

در وهله اول، درخواست کنندگان وام های آزاد باید جزو شاغلان و یا بازنشستگان ارگان های غیر دولتی باشند. ارگان های غیر دولتی شامل ارگان های هلال احمر، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی و … است که در صورت شاغل بودن در این ارگان ها در گذشته و یا حال می توانید از دریافت وام آزاد بهره مند شوید.

در حالت دوم افراد درخواست کننده این وام ها می توانند در یکی از شرکت های خصوصی معتبر مشغول به فعالیت باشند. در صورت کار کردن در یکی از شرکت های خصوصی و واریز شدن حقوق شما به یکی از بانک های وزارت اقتصاد، شما می توانید از دریافت وام آزاد برخوردار شوید. همچنین این افراد می توانند شاغل و یا بازنشسته نهاد ها و ارگان های دولتی باشند.

اطلاعات بیشتر: جذب سرمایه گذار

تفاوت های مهم وام های آزاد و تسهیلات بانکی

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان وام های آزاد و تسهیلات بانکی وجود دارد، دربابره سود های آن ها است. در حقیقت وام های آزاد نسبت به تسهیلات بانکی، سود بیشتری را از گیرنده دریافت می کنند. که این مسئله مهمی برای دریافت کنندگان وام محسوب می شود. همچنین درباره تعداد اقساط این وام ها نیز تعداد قسط پرداخت اصل وام و سود های آن با توافق طرفین مشخص خواهد شد. در کنار همه این موارد وام های آزاد نسبت به تسهیلات بانکی تعداد قسط های پرداخت بیشتری را برای دریافت کننده در نظر می گیرند که این نکته مثبتی محسوب می شود.

جمع بندی

به طور کلی وام های آزاد یکی از بهترین انواع وام های موجود در ایران هستند. که بهتر است در صورت داشتن شرایط کافی و مناسب برای دریافت این وام، نسبت به دریافت آن اقدام کنید. وام های آزاد برخلاف وام های بانکی رایج، درخواست ضمانت از شما نخواهند داشت و از این طریق شرایط را برای دریافت کنندگان این وام ها ساده تر می سازند. وام افروز با ارائه اطلاعات کامل و جامع درباره وام های آزاد شرایط دریافت وام فوری را برای شما شرح خواهد داد.

بازدیدها: 57

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات