پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت چیست؟

مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت

فهرست مطالب

مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت چیست؟ چگونه می‌توان با استفاده از سیم کارت وام ضروری دریافت کرد؟ وام سیم کارت به نوعی از وام می‌گویند که می‌توان با توجه به ارزش سیم کارت از تسهیلات بانکی استفاده کرد. ویژگی خوبی که چنین وامی از آن برخوردار می باشد، این است که شما هیچگونه نیازی به سفته، چک یا ضامن نخواهید داشت. در واقع دریافت کردن مراحل مختلف آن چندان دشوار نیست.

به این ترتیب می‌توانید در زمان کوتاه و با استفاده از سیم کارتی که در اختیار دارید، مبلغی را از بانک‌ها یا موسسات مورد نظرتان وام دریافت کنید. اما این نوع دریافت وام نیز شرایط و مقررات خودش را دارد. در این مقاله مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت را بررسی می‌کنیم.

مزایای وام با ضمانت سیم کارت

همان طور که گفته شد دریافت وام با ضمانت سیم کارت نیز مانند هر نوع وام دیگری قوانین و شرایط خودش را دارد. یعنی شما در چهارچوب این شرایط می‌توانید مبلغی را به عنوان وام فوری یا وام ضروری دریافت کنید و قطعاً این نوع وام نیز معایب و مزایایی دارد و با برخی محدودیت‌ها مواجه است که مزایای این نوع وام عبارتند از:

  • امکان استفاده از سیم کارت

نخستین مزیتی که اخذ وام سیم کارت دارد این است که شما می‌توانید همزمان که از تسهیلات بانکی بهره مند می شوید، از سیم کارت نیز استفاده کنید. یعنی این سیم کارت در اختیار شما خواهد بود و شما هیچگونه محدودیتی برای استفاده کردن از آن نخواهید داشت.

  • دریافت حداکثر وام مطابق با ارزش سیم کارت

موضوع مهم دیگر در خصوص دریافت و اخذ وام سیم کارت این است که شما می‌توانید به ارزش ۹۹ درصد از همان سیم کارت و بدون آنکه نیاز به فروش آن داشته باشید، وام دریافت کنید. به این ترتیب همچنان که سیم کارت در دستتان است و ارزش آن حفظ شده است از تسهیلات بانکی نیز استفاده کرده‌اید.

 

مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت

 

  • دریافت فوری وام

موضوع دیگر در خصوص اخذ وام سیم کارت این است که مانند وام فوری با چک ضمانت شما می توانید، بدون هیچگونه تشریفات اداری و در کمترین زمان وام فوری یا وام ضروری خود را دریافت کنید. که از جمله مزیت‌های بسیار خوب چنین وامی می‌باشد.

دیگر مزیت‌ های اخذ وام سیم کارت موارد زیر هستند:

  • پس از به اتمام رسیدن مدت وام شما می‌توانید همچنان تسهیلات دریافت وام با سیم کارت را تمدید کنید.
  • با توجه به افزایش روزانه و لحظه ای قیمت سیم کارت این نوع وام بسیار با صرفه است.
  • عدم نیاز داشتن به ضامن
  • امکان بازپرداخت آن به صورت اقساطی
  • امکان انتخاب کردن اقساط آن از ۴ تا ۲۴
  • دریافت کردن وام سیم کارت بدون نیاز داشتن به ورودی و کارمزد
  • عدم نیاز داشتن به سفته و چک

 

همچنین بخوانید: جذب سرمایه گذار

 

معایب دریافت وام با سیم کارت

تنها معایبی که اخذ وام سیم کارت می‌تواند داشته باشد، این است که شما باید افزایش روزانه و لحظه‌ای قیمت سیم کارت را بدانید که این سود به صورت منصفانه و معقولانه باشد. از طرفی نیز شما تنها تا یک سقف مجاز می‌توانید از این نوع وام استفاده کنید که حدود ۹۵ درصد از ارزش واقعی و به روز سیم کارت مورد نظرتان می‌باشد، یعنی بیشتر از این مبلغ امکان دریافت کردن وام با سیم کارت وجود ندارد.

این سیم کارت حتماً باید به نام وام گیرنده باشد و شما در هنگام درخواست تسهیلات سند سیم کارت و دیگر مدارک درخواستی از طرف بانک را آماده کرده و به بانک مورد نظر خود ارائه دهید. سیم کارت در مدت زمانی که شما هنوز وام‌ها را پرداخت نکردید، همچنان در اختیارتان خواهد بود اما اگر نتوانید این اقساط را به موقع پرداخت کنید و به بانک پرداخت بدهی داشته باشید بانک می‌تواند سیم کارت شما را مصادره کند، پس توجه کنید که اقساط را به همان شکلی پرداخت کنید که بانک یا موسسه برای شما مشخص کرده است.

 

مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت

 

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مزایا و معایب وام با ضمانت سیم کارت چیست؟ را بررسی کردیم. وام‌هایی که بانک‌ها برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند انواع مختلفی دارند که از جمله آنها وام سند ملکی، وام دارندگان دسته چک، اخذ وام سیم کارت و غیره می‌باشد. دریافت وام با سیم کارت یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها است که شما تا یک سقف مجاز می‌توانید از موسسات و بانک‌های مختلف وام مورد نظرتان را دریافت کنید.

بازدیدها: 32

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات