پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو چیست؟

مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

فهرست مطالب

مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو چیست؟ چگونه می‌ توان با استفاده از انواع خودروها وام فوری دریافت کرد؟ یکی از آسان‌ ترین شیوه‌ ها جهت تامین کردن سرمایه مالی استفاده از سند خودرو برای دریافت انواع وام از جمله وام ضروری یا وام فوری می‌ باشد. بنابراین برای دریافت وام سند خودرو می‌ تواند به عنوان ضامن در نظر گرفته می شود. یعنی شما با ارائه دادن آن به بانک مورد نظر مبلغی را دریافت کنید. که البته برای دریافت چنین وامی شما علاوه بر داشتن شرایط لازم باید مدارکی را نیز در اختیار بانک قرار داده و حتماً مطابق با قوانین بانک مورد نظر نسبت به دریافت وام اقدام کنید. در این مقاله مدارک و شرایط لازم جهت اخذ وام با سند خودرو را بررسی می‌ کنیم.

 

همچنین بخوانید: اخذ وام سیمکارت

 

بررسی مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

گفتیم که گرفتن وام با استفاده از سند خودرو سریع‌ ترین و در واقع آسان‌ ترین راه‌ ها جهت به تامین کردن سقف مالی مورد نیاز می‌ باشد. یعنی شما می‌ توانید سند خودرو مورد نظر را به عنوان ضامن نزد بانک گذاشته و در کم ترین زمان و مطابق با شرایط و قوانین بانک‌ ها در کم ترین زمان مبلغی را دریافت کنید که این شیوه از دریافت وام مزیت‌ های زیادی دارد. در واقع برای دریافت وام سند خودرو راهی آسان محسوب می‌ شود که شما نیاز به مدارک کمی دارید. از جمله مدارک ضروری برای دریافت چنین وامی موارد زیر هستند:

  • کارت ملی و شناسنامه دریافت کننده وام
  • برگ سبز و اصل سند خودرو

این نوع از وام تنها به افرادی تعلق می‌ گیرد که بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. از طرفی نیز ممکن است هر موسسه مالی یا بانکی شرایط خاص و ویژه‌ ای را برای پرداخت چنین وامی به شما اعلام کند که شما نیز موظف هستید در چهارچوب به همان شرایط و قوانین نسبت به اخذ وام ضروری با سند خود را اقدام کنید.

 

مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

 

مزیت‌ های دریافت وام با استفاده از سند خودرو

دریافت انواع وام‌ ها با سند خودرو از جمله آسان‌ترین روش‌ ها محسوب می‌ شود که مزیت‌ های این نوع وام‌ ها عبارتند از:

  • سرعت بالا در اخذ تسهیلات

گفتیم که استفاده از سند خودرو برای دریافت وام نوعی روش آسان و سریع می‌ باشد. که شما به هیچ گونه مدارک پیچیده‌ ای نیاز ندارید و حتی در کمتر از دو ساعت می‌ توانید مبلغ مورد نظرتان را به دست بیاورید.

  • عدم نیاز داشتن به ضامن

در این شیوه از دریافت وام فوری شما به ضامن نیاز ندارید. یعنی خودرو ضامن شما محسوب می‌ شود که با تضمین آن می‌ توانید مبلغی وام را دریافت کنید.

  • کنترل داشتن کامل با بر روی خودرو

برای دریافت هر گونه وامی با سند خودرو شما هم چنان مالک خود آن خودرو محسوب می‌ شوید. یعنی حق امتیاز خودرو متعلق به خودتان بوده و می‌ توانید بر روی خودرو کنترل کامل داشته باشید. حتی می‌ توانید به شیوه توافقات کتبی و قراردادهای مشخص و معین برای خودتان امنیت بیش تری ایجاد کنید. با توجه به این مزیت‌ها قطعاً اخذ وام‌ های مختلف با سند خودرو از بهترین راه‌ ها جهت تامین کردن منابع مالی و مبلغ مورد نیاز خواهد بود. که در این حالت فرقی نمی‌کند خودرو شما از نوع خارجی یا ایرانی باشد.

شما چنین اختیاری دارید که از ۵۰ الی ۸۰ درصد ارزش کل خودرو خودتان را وام دریافت کنید. بنابراین هر چه که ارزش خودرو بالاتر باشد، به همان نسبت وام بیش تری به شما تعلق می گیرد. یعنی می‌ توانید از خدمات و مزایای انواع وام‌ ها استفاده کنید.

 

مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

 

بخوانید: وام سند ملکی

 

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو و همچنین مزیت دریافت وام با سند خودرو را بررسی کردیم. برای گرفتن هر نوع وامی از جمله وام ضروری یا وام فوری شما نیازمند به طی کردن برخی شرایط و هم چنین در نظر گرفتن قوانین و مقرراتی دارید که وام‌ ها آنها را تعیین می‌ کنند. یکی از این راه‌ ها نیز گرفتن هر گونه وامی مانند انواع وام فوری و وام بدون ضامن با استفاده از سند خودرو می‌ باشد. در سایت وام افروز با دیگر شرایط و مقررات دریافت وام سند خودرو، شیوه‌ های مختلف دریافت وام فوری، قوانین و مقررات بانک‌ های مختلف با یک دیگر و غیره آشنا شوید.

بازدیدها: 54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات