پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

چرا گرفتن وام روی خودرو بهتر از فروش آن است؟

فهرست مطالب

چرا گرفتن وام روی خودرو بهتر از فروش آن است؟ وام با خودرو یکی از تسهیلاتی است که به راحتی و بدون ضامن می توان دریافت کرد. چناچه شما مالک خودرویی باشید می توانید به راحتی با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت وام اقدام کنید. وقتی می توانیم با سند خودرو سریع و آسان وام دریافت کنیم چرا اقدام به فروش خودرو کنیم؟ امروزه خرید خودرو یک سرمایه گذاری مطمئن به شمار می رود.

با مقایسه کردن نوسانات قیمت های خودرو در سال های اخیرمتوجه میشویم که دریافت وام با خودرو یک گزینه عالی است که بهتر از فروش آن است. بنابراین دریافت وام خودرو فرصتی است که به شما کمک خواهد کرد که سرمایه خود را حفظ نمایید.

برای آگاهی از شرایط دریافت وام خودرو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شرایط دریافت وام با سند خودرو

وام خودرو یکی از انواع وام بدون ضامن است که هر ساله با استقبال زیادی مواجه می شود. برای دریافت این وام لازم است شرایطی را داشته باشید. از جمله:

  • سند خودرو باید به نام متقاضی باشد.
  • سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد.
  • داشتن خودروی تولید ملی
  • نداشتن چک برگشتی یا بدهی بانکی

 مدارک نیاز برای دریافت وام سند خودرو

در صورتی که شرایط دریافت وام سند خودرو را داشته باشید, می توانید با ارائه مدارک زیر برای دریافت وام اقدام کنید و به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است این مدارک در سایر بانک ها و شعبه ها متفاوت باشند. معمولا مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سند خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه کارت ملی و کپی آن
  • ارائه اصل شناسنامه و کپی صفحات
  • ارائه اصل سند خودرو به بانک
  • ارائه کارت ماشین و بیمه نامه به بخش تسهیلات بانک

 

چرا گرفتن وام روی خودرو بهتر از فروش آن است؟

 

چرا وام با سند خودرو بگیریم؟

معمولا دریافت وام با سند خودرو برای افرادی که به دنبال یک سرمایه فوری هستند یک گزینه عالی محسوب می شود. یکی از بهترین مزایای دریافت وام با سند خودرو این است که برای اخذ آن نیازی به ضامن ندارید.

از دیگر مزایای وام خودرو این است که تمامی مراحل اداری دریافت وام در کمترین زمان ممکن انجام می شود. بنابراین وام خودرو نوعی وام فوری است که در کمترین زمان مبلغ وام را به حساب شما پرداخت می کنند.

سقف پرداخت وام با سند خودرو چقدر است؟

یکی از مواردی که هنگام دریافت وام خودرو بدون ضامن اهمیت زیادی دارد مقدار این وام است.

شما می توانید تا 50% از مبلغ خودروی خود را به عنوان وام دریافت کنید به عنوان مثال اگر خودروی شما 300 میلیون باشد شما می توانید 50% آن, یعنی به مبلغ 150 میلیون وام دریافت کنید.

نحوه باز پرداخت وام خودرو چگونه است؟

نحوه باز پرداخت وام خودرو کاملا به شرایط شما بستگی دارد. به گونه ای که شما می توانید مشخص کنید که به چه صورت قصد باز پرداخت وام را دارید. نحوه پرداخت اقساط وام با توجه به شرایط شما از 12 الی 36 ماه متغیرمی باشد.

مبلغ اقساط این وام ها بسته به زمان باز پرداخت و سود آن متغیر است. هرچه مبلغ وام بیشتر و زمان باز پرداخت آن نیز کمتر باشد قاعدتا باید مبلغ بیشتری را به عنوان قسط وام پرداخت کنید

در وام افروز به سند تمامی خودروها از ایرانی گرفته تا خارجی وام می دهند. بنابراین شما می توانید برای دریافت وام از سند هر نوع خودرویی که در اختیار دارید استفاده نمایید.

اسامی بانک هایی که وام خودرو می دهند

بعضی بانک ها با تعیین شرایطی معین که معمولا در همه این بانک ها یکسان است به متقاضیان وام می دهند. یکی از بهترین تسهیلاتی که امروزه می توانیم از آن بهره مند شویم وام با سند خودرو است. همان طور که گفتیم دریافت وام خودرو نیازی به ضامن کارمندی یا دسته چک ندارد و تنها سند خودرو ضامن وام شماست. در زیر برخی از بانک هایی که به افراد وام خودرو می دهند را لیست کرده ایم:

  • بانک پارسیان
  • بانک سپه
  • بانک گردشگری
  • بانک ملی
  • پست بانک
  • بانک دی
  • بانک تجارت
  • بانک ایران زمین
  • بانک صادرات

وام با خودرو و خودرو های لیزینگی چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

شاید بسیاری از شما نمی دانید که وام با خودروی لیزینگی چیست. پس در ابتدا به توضیح آن می پردازیم.

لیزینیگ خودرو به موقعی گفته میشود که شما یک ماشین خریداری کرده و بخشی از مبلغ آن را نیز پرداخت کرده اید و مابقی مبلغ را قصد دارید به صورت اقساط پرداخت کنید. اگر با استفاده از این روش خودرو خریداری کردید, سند خودروی شما به دلایل مختلفی رهن آن شرکت می ماند. اما اگر از طریق وام با خودرو اقدام به خرید آن بکنید این اتفاق پیش نخواهد آمد.

مزایای دریافت وام با سند خودرو

در بخش زیر به چند مورد از مزایای وام با سند خودرو اشاره شده است:

  • دریافت وام فوری با سند خودرو مزایای زیادی نسبت به سایر وام ها دارد. همان طور که قبلا گفتیم برای دریافت این نوع وام به ضامن نیازی نداریم و این یکی از مزیت های چشمگیرآن است .
  • از دیگر مزایای آن می توانیم به سرعت دریافت وام اشاره کنیم و آن هم به دلیل سادگی فرایند و عدم نیاز به مدارک پیچیده است.
  • برای اخذ این وام نیازی به چک و تضمین هایی مثل سفته نداریم و مهم تر از همه این که شرایط بازپرداخت وام تنوع بالایی دارد یعنی افراد می توانند شرایط باز پرداخت وام را بر اساس توانایی مالی خود تنظیم کنند.
  • یکی دیگر از مزایای وام با سند خودرو این است که بعد از دریافت این وام افراد می توانند از خودروی خود نیز استفاده نمایند این مزیت به افراد این اطمینان را می دهد که خودرو را در مالکیت خود نگه دارند.
  • همچنین اگر مالک یک خودروی با ارزش باشید می توانید با گرفتن وام با سند خودرو از ارزش افزوده ای که این خودرو برای شما ایجاد کرده است به عنوان ضمانت برای وام استفاده کنید و به سرمایه های خود بیافزایید.

 

چرا گرفتن وام روی خودرو بهتر از فروش آن است؟

 

همچنین بخوانید: وام سند ملکی

 

نتیجه گیری

در این مطلب به سوال چرا گرفتن وام روی خودرو بهتر از فروش آن است؟ اشاره شد. وام با سند خودرو می تواند به رفع نیاز های مالی شما بسیار کمک کند. وام با سند خودرو با توجه به سرعت بالا در اخذ و عدم نیاز به ضامن و…. به عنوان یک گزینه ی عالی برای بهبود و تامین منابع مالی افراد محسبوب میشود. اگر شما نیز قصد دریافت وام با سند خودرو دارید توصیه می کنیم برای اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام, این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات