پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مزایای سرمایه گذاری در سکه

مزایای سرمایه گذاری در سکه

فهرست مطالب

در این مطلب به مزایای سرمایه گذاری در سکه اشاره شده است. امروزه به دلیل وجود نوسانات گسترده در بازار های مالی جهانی، همه مردم به دنبال راه حل های مطمئن و مفید برای سرمایه گذاری هستند. عده زیادی در بازار های جهانی طلا سرمایه گذاری می کنند و عده ای نیز به سراغ بازار های ارزی رفته اند. اما در این میان بهتر است از بازار سکه غافل نمانید.

بهتر است بدانید که سرمایه گذاری در سکه نیز  انتخاب بسیار مناسبی بوده و یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود. از زمان های پیش از این نیز خرید سکه به عنوان سرمایه رواج زیادی داشت. اما اگر قصد دارید به صورت حرفه ای و گسترده در این زمینه شروع به فعالیت کنید، بهتر است درباره بازار سکه اطلاعات بیشتری کسب کنید و از مزایا و معایب آن مطلع شوید‌.

درباره سرمایه گذاری در سکه

بسیاری از افراد به جای سرمایه گذاری در سکه به سراغ طلا می روند. زیرا بر این باورند که سرمایه گذاری در طلا می تواند نتایج بهتری را برای آن ها به ارمغان بیاورد. بر اساس بررسی های انجام شده می توان گفت میزان سود آوری سکه نسبت به طلا در یک بازه زمانی یکسان بیشتر بوده است و این نشان دهنده اهمیت بالای سکه در حوزه سرمایه گذاری می باشد‌.

مزایای سرمایه گذاری در سکه

انواع سکه

به طور کلی سکه به دو صورت بانکی و غیر بانکی در بازار وجود دارد‌. سکه بانکی سکه ای است که توسط بانک مرکزی تولید شده است. اما سکه غیر بانکی نیز توسط سازندگان مختلف طلا در خارج از بانک مرکزی تولید می شود‌‌. سکه های بانکی و غیر بانکی هر دو دارای ارزش زیادی هستند. اما سکه های غیر بانکی نسبت به سکه های بانکی از ضمانت کمتری برخوردار هستند. علاوه بر این از نظر ظاهر و شکل نیز با سکه های بانکی متفاوت هستند. بسیاری معتقدند که وزن سکه های غیر بانکی دقیق نیست و عموما وزنی کمتر از وزن تعیین شده دارند و علاوه بر این عیار سکه های بانکی نسبت به سکه های غیر بانکی بیشتر است.

اطلاعات بیشتر: وام بدون ضامن

مزایای سرمایه گذاری در سکه

همانطور که گفته شد بازار سکه نیز مانند سایر بازار های مالی جهانی دارای مزایا و معایبی است. که بهتر است پیش از ورود به آن درباره آن ها اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. در وهله اول بدانید که انتخاب سکه برای سرمایه گذاری می تواند پشتوانه محکمی برای شما به شمار برود‌‌. در حقیقت بسیاری از بازار های موجود در دنیای امروز، بازار های بدون پشتوانه ای هستند. که افراد نمی توانند با اطمینان خاطر اموال خود را وارد آن ها سازند. علاوه بر این سکه قدرت نقد شوندگی بالایی دارد. توجه داشته باشید که انتخاب بازار مالی که از قدرت نقد شوندگی بالایی برخوردار است می تواند بهترین انتخاب ممکن برای سرمایه گذاری به شمار برود‌.

در حقیقت چنین بازاری این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مواقع بحران به سادگی به سرمایه خود دسترسی پیدا کنید و به راحتی از این بازار خارج شوید. در کنار همه این موارد بسیاری از افراد معتقدند که بازار سکه از بازدهی بالایی برخوردار است. بر اساس تحقیقات انجام شده می توان گفت دو بازار طلا و سکه جزو پربازده ترین بازار های مالی در دوره های اخیر بوده اند و این مسئله برای افرادی که قصد حضور کوتاه مدت در یک بازار مالی را دارند، بسیار مناسب است. در اصل بازدهی بالای یک بازار برای افرادی که در بازه های زمانی طولانی در بازار حضور دارند تاثیر چندانی ندارد‌. اما با این وجود همه این موارد بازار های سکه را به یکی از بهترین بازار های مالی در دنیا تبدیل کرده است‌.

معایب سرمایه گذاری در سکه

در کنار همه مزایای گفته شده برای بازار سکه، بهتر است به معایب این نوع سرمایه گذاری نیز اشاره کنیم. در حقیقت این بازار به دلیل داشتن نوسانات گسترده، امکان بروز ضرر در کوتاه مدت را برای شما فراهم می کند. بهتر است دقت داشته باشید که عوامل مختلفی در نوسانات بازار های سکه و طلا موثر هستند و به همین دلیل ممکن است در بازه های زمانی مختلف امکان وقوع ضرر برای افراد در چنین بازار هایی فراهم شود.

بیشتر بدانید: اخذ وام طلا و سکه

جمع بندی

در این مطلب به مزایای سرمایه گذاری در سکه اشاره شد. بر اساس آنچه گفته شد دریافتید که سرمایه گذاری در بازار طلا و به ویژه سکه می تواند روش بسیار کاربردی در حفظ اموال و سرمایه شما باشد. وام افروز به شما کمک می کند تا با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ وام طلا و سکه و روش های سرمایه گذاری مطمئن، بهترین گزینه پیش رو را انتخاب کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات