پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مراحل جذب سرمایه گذار در مجموعه وام افروز

مراحل جذب سرمایه گذار

فهرست مطالب

در این مطلب به مراحل جذب سرمایه گذار در مجموعه وام افروز اشاره شده است. به طور کلی سرمایه گذار کسی است که به منظور سود و بازدهی بیشتر از لحاظ مالی, مقداری پولی را به شخصی می سپارد یا در مکانی به امانت می گذارد. بنابراین هدف اصلی افراد از سرمایه گذاری, توسعه و رشد سرمایه است. همچنین برخی افراد نیز برای اینکه در دوران بازنشستگی خود بتوانند از منافع سرمایه گذاری بهره مند شوند, اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

سرمایه گذاری ابزارهای مختلفی مثل سهام, اوراق قرضه, صندوق قابل معامله در بورس, خرید طلا و نقره و…. دارد. در این مقاله مراحل جذب سرمایه گذار برای وام را ذکر خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

برای جذب سرمایه گذار در قدم اول باید جلسه مشاوره ای با فرد سرمایه گذار صورت بگیرد. در این جلسه کارشناسان مربوطه اهداف سرمایه گذار را بررسی می کنند و با توجه به مبلغ مورد نظر فرد برای سرمایه گذاری, پیشنهاد های مفیدی را به او می دهند.

قدم دوم برای جذب سرمایه گذار, ایجاد ارتباط مستمر با فرد سرمایه گذار است. به این صورت که کارشناسان باید به طور مداوم شخص را در جریان وضعیت سرمایه گذاری انجام شده قرار دهند.

چگونه سرمایه گذار برای وام را جذب نماییم؟

پیدا کردن و جذب سرمایه گذار برای وام اهمیت بسیار زیادی دارد.  امروزه شما می توانید از روش های مختلفی برای جذب سرمایه گذار استفاده نمایید. جذب سرمایه گذار برای وام اگر به روش درستی صورت بگیرد بسیار راحت و آسان است. در ادامه این روش ها را بررسی خواهیم کرد:

  • تشکیل یک تیم قوی و مستحکم

کسب و کارهایی که توسط یک بنیان گذار واحد اداره می شوند, سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب نمی کنند. به این دلیل که سرمایه گذاران تمایل زیادی به سرمایه گذاری در این کسب و کارهای فردی ندارند. بنابراین اگر می خواهید برای کسب و کار خود سرمایه گذاران زیادی را جذب کنید بهتر است یک تیم قوی تشکیل بدهید.

  • شبکه سازی

به منظور جذب سرمایه گذار, خوب است که بتوانید ارتباطات خود را با سرمایه گذاران گسترش بدهید. همچنین می توانید در رویدادهای که سالانه در کشور برگزار می شود, شرکت کنید و از کسانی که در زمینه جذب سرمایه گذار تجربه دارند, کمک بخواهید.

 

مراحل جذب سرمایه گذار

 

  • ارائه ایدهای نوآورانه

زمانی که با سرمایه گذاران صحبت می کنید سعی کنید ایده های خلاقی را به صورت دقیق و جزئی بازگو نمایید. ارائه این ایده های جدید می تواند برای سرمایه گذاران جالب باشد و آنها را جذب کند. البته باید توجه داشته باشید که این ایده ها باید کارایی داشته باشند و بتوانند مشکلات بشر را حل کنند.

  • ارائه اهداف طولانی مدت و کوتاه مدت

یکی دیگر از روش های جذب سرمایه گذار این است که در جلسه ای که با آن ها دارید, اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را ذکر کنید. تا سرمایه گذاران بتوانند از آینده سرمایه گذاری خود نیز تا حدی اطمینان داشته باشند و نیازهای خود را برطرف نمایند.

  • مشورت با سرمایه گذار

یکی از کارهای مفید برای جذب سرمایه گذار, مشورت با او است. در این روش باید به صورت غیر مستقیم با سرمایه گذار مذاکره کنید و نظرات او را در مورد کسب و کار خود, مزایا و معایب و…… بشنوید تا بتوانید در جهت اصلاح نقاط ضعف خود بکوشید و سرمایه گذار را تشویق به سرمایه گذاری در کسب و کارتان کنید.

بازار سرمایه و اندازه آن

اولین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که بازار هدف مشتریان کسب و کارتان را مشخص کنید چرا که مشتریان مجموعه, مهم ترین مخاطب برای کسب و کار شما هستند. بازار مالی و اهداف را باید به صورت جزئی از نظر تحصیلات, سن و…. مشخص کنید.

  •  مشخص کردن مدت زمان بازدهی سرمایه

وقتی یک سرمایه گذار, سرمایه خود را به شما می سپارد, انتظارتی نیز از شما خواهد داشت. سرمایه گذاران بسیار مایل اند تا در مورد زمان بازگشت سرمایه خود بدانند. هر چه این زمان کمتر باشد, رغبت آن ها به سرمایه گذاری نیز بیشتر است.

  • استفاده از سرمایه شتاب دهنده

سازمان هایی که برای تقویت کسب و کارهای نوپا تلاش می کنند و استارتاپ هایی را ایجاد می کنند را شتاب دهنده های استارتاپ می گویند. برنامه های این شرکت ها معمولا کوتاه مدت است.

 

همچنین بخوانید: اخذ وام طلا و سکه

 

نکات مهم در سرمایه گذاری

زمانی که شما برای سود بیشتر و توسعه سرمایه خود, اقدام به سرمایه گذاری می کنید بهتر است برای اطمینان از امنیت سرمایه به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

قبل از سرمایه گذاری حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا برای سرمایه گذاری در موسسه مورد نظر اطمینان داشته باشید.

وام های کوتاه مدت و بلند مدت در سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در وام های کوتاه مدت روشی برای سرمایه گذاری در پروژه های کوتاه مدت و کوچک است. این وام های کوتاه مدت به دلیل اینکه بازپرداخت یک ساله و یا کمتر دارند به مدت 3 تا 4 ماه نیز بازگردانده می شوند و سرمایه گذاران در طرح های توجیهی خود می توانند از این وام ها استفاده نمایند.

وام های کوتاه مدت برای کسب و کارهای کوچک و خرده فروشی نیز مناسب می باشند. ولی وام های بلند مدت بازپرداخت بیش از یک سال دارند و در طرح های توجیهی نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

 

مراحل جذب سرمایه گذار

 

بخوانید: اخذ وام سیمکارت

 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم که با بیانی ساده مطالب مفیدی را در مراحل جذب سرمایه گذار در مجموعه وام افروز ذکر نماییم. شما برای گسترش کسب و کار خود, بهتر است هر یک از این روش ها را جهت جذب سرمایه گذار انجام دهید و مراحل آن را نیز به درستی طی کنید. برای آگاهی از این روش ها و مراحل جذب سرمایه گذار توصیه می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات