پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

فرآیند دریافت وام

فهرست مطالب

اگر قصد دارید درباره فرآیند دریافت وام اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید. از زمان های پیش از این دریافت وام یکی از بهترین روش ها و راه حل هایی بود که برای مردم وجود داشت و مردم می توانستند با ارائه مدارک مشخصی مبلغ خاصی از پول را دریافت کنند. سپس در اقساط مختلف با سود های گوناگون به وام دهنده بازگردانند.

وام ها در حقیقت نوعی تسهیلات محسوب می شوند که توسط بانک های خصوصی یا دولتی به مردم ارائه می شوند و هر یک دارای سود مشخص و تعیین شده ای هستند. هر یک از انواع وام های گوناگون که عناوین مختلفی را  به خود اختصاص داده اند، شرایط خاصی دارند که مردم می توانند با بررسی این شرایط، جهت دریافت وام اقدام نمایند.

انواع وام ها

به طور کلی وام های گوناگونی وجود دارد که توسط بانک ها و موسسات خصوصی و دولتی به مردم اختصاص داده می شود. این وام ها دارای مبالغ مختلفی هستند که شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای آن ها، بر اساس مبلغ اصلی آن ها می باشد. همچنین این وام ها مدارک مختلفی نیاز دارند که باید پس از اقدام برای دریافت وام به موسسه ارائه شود. برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره تعدادی از انواع وام ها بیشتر صحبت می کنیم:

  • وام ازدواج

یکی از رایج ترین وام های موجود، وام ازدواج است که هر ساله بودجه مشخصی برای آن در نظر گرفته می شود. عموما مدت زمان بازگرداندن این وام تا سقف 10 سال در نظر گرفته می شود و به زوج و زوجه مقدار مشخصی از مبلغ تعیین شده به عنوان وام ازدواج پرداخت می شود.

اطلاعات بیشتر: اخذ وام طلا و سکه

  • وام مسکن

یکی دیگر از وام های کاربردی و پر طرفدار، وام مسکن می باشد که توسط برخی بانک ها ارائه می شود. این وام عموما با در نظر گرفتن مبلغ مشخصی، تلاش می کند تا شرایط زندگی مردم را بهبود ببخشد و رفاه نسبی را برای خانواده ها فراهم کند.

 

فرآیند دریافت وام

 

شرایط عمومی انواع وام

به طور کلی شرایط مشخصی وجود دارد که افراد متقاضی تمامی وام ها ملزم به داشتن آن ها هستند. در صورت نداشتن این شرایط که جزو شرایط عمومی درخواست وام شناخته می شود، بهتر است از اقدام برای دریافت وام خودداری کنند. اولین شرط اصلی، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین های رسمی کشور است. یعنی فرد متقاضی باید به یکی از دین های رسمی کشور اعتقاد داشته باشد تا بتواند وام درخواست شده را دریافت کند.

دومین مورد داشتن صلاحیت اخلاقی و همچنین رعایت شئونات و ملزومات اسلامی می باشد. همچنین عدم استفاده و دریافت وام در گذشته و ارائه سند تعهد به همراه ضامن معتبر از مواردی است که باید نسبت به ارائه آن اقدام کرده باشید. علاوه بر این وام های گوناگون دارای شرایط اختصاصی می باشند که در کنار شرایط عمومی برای وام های مختلف تعریف شده است و بهتر است درباره آن ها اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

نحوه درخواست و دریافت وام ها

فرآیند درخواست و دریافت وام ها به گونه ای است که افراد باید به سایت اصلی و اختصاصی بانک مورد نظر خود مراجعه کنند. پس از طی کردن مراحل مشخصی درخواست خود را مبنی بر دریافت وام ثبت نمایند. در بعضی مواقع در تعدادی از بانک ها فرد باید به صورت حضوری برای ثبت درخواست خود به بانک مراجعه کند. در نهایت پس از گذراندن مراحل مشخص شده و در صورت موافقت با درخواست وی، تکمیل پرونده و ارائه ضامن و مدارک تکمیلی انجام می شود و در نهایت مبلغ اصلی وام و تعداد قسط های مشخص شده آن به حساب فرد واریز خواهد شد.

بیشتر بدانید: سرمایه گذاری بدون ریسک

جمع بندی

در ان مطلب به فرآیند دریافت وام اشاره شد. به طور کلی وام یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن مشکلات مالی گوناگون است. که افراد می توانند با ارائه دادن اسناد و مدارک مشخص و تعیین شده ای، اقدام به دریافت وام های مختلف کنند. علاوه بر این دقت داشته باشید که وام های گوناگونی نظیر وام خودرو، وام کالا، وام خودروی فرسوده، وام مضاربه و … وجود دارند.

هر یک با در نظر گرفتن مبلغ معین و همچنین سود مشخصی شرایط را برای مردم ساده تر می سازند. وام افروز تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات درباره وام بدون ضامن، وام ضروری، وام سند ملکی و … شما را درباره مسائل بانکی و وام ها آگاه سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات