پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

جذب سرمایه گذار

به راحتی میتوانید با سرمایه مازاد خود در مجموعه وام افروز، روی سند ملکی، خودرو، طلا و سیم کارت با ضمانت های معتبر و 2 تا 3 برابری، سرمایه گذاری امن و پرسودی را تجربه کنید.

 

شرایط سرمایه گذاری در شرکت وام افروز

●جذب سرمایه از ۵۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد
●سود ماهانه ۷ تا ۸ درصد به دور از نوسانات بازار
●سرمایه گذاری با تضامین سند ملکی، سند خودرو، سیمکارت، طلا و سکه
●دریافت ضمانت ۲ برابری اسناد ملکی و خودرویی به همراه چک صیادی و سفته برای شما
●انضمام قرارداد معتبر شرعی و قانونی در دفتر اسناد رسمی و یا تعویض پلاک با حضور وکلای مجرب مجموعه
●در صورت نیاز به سرمایه خود، ظرف ۷۲ ساعت سرمایه گذار دیگری جایگزین شده و سرمایه شما عودت داده می شود

آدرس برای مراجعه حضوری:

 تهران، میدان توحید، خیابان امیرلو، خیابان طوسی، بعد از تقاطع اسکندری، ساختمان پاسارگاد، پلاک 100، طبقه 5، واحد11

جذب سرمایه گذار؟

نیاز به جذب سرمایه گذار خرد و کلان از مبلغ 50 میلیون تا مبلغ 50 میلیارد تومان از یک ماه تا یکسال با تضمین گردش در ماه بصورت مداوم-سرمایه گذار می تواند طی یک یا چندین مرحله سرمایه خود را در بخشهای ملکی – سیم کارت -خودرویی – طلا و سکه و ساخت و ساز و …هر مرحله جداگانه اسناد و تضامین های ملکی و خودرویی خود را 6 دانگ به نام سرمایه گذار ثبت می نماید.

بیشتر بخوانید: وام روی سند خودرو

سود ماهیانه برای سرمایه گذاران ماهانه 7 و 8 درصد به دور از نواسانات بازار می باشد. و در قبال پرداخت ،2 برابر اسناد ملکی و خودرویی به همراه چک صیادی و سفته به انضمام قرارداد معتبر شرعی و قانونی در دفتر اسناد رسمی و یا تعویض پلاک و با حضور وکلا با تجربه این مجموعه انجام می گردد.دریافت چک صیادی و سفته جهت سود ماهیانه-دریافت و تضمین بازگشت پول سود شما با 4 برابر ضمانت سندی و محضری-پرداخت سرمایه پس از انتقال قطعی سند در دفترخانه یا تعویض پلاک به نام شما-با باز پرداخت سود 96 درصدی قطعی سالیانه-تمامی مراحل در حضور سرمایه گذار انجام می گیرد-ما در مجموعه وام افروز سرمایه شما را بیمه و ضمانت می کنیم-مجموعه وام افروز کلیه مراحل پیگیری و انجام استعلام و پرداخت و تضامین های سندی  و پرداخت سودهای ماهیانه در کنار سرمایه گذاران عزیز می باشد و از بروزترین برنامه سرمایه گذاری و مشاوره های اقتصادی استفاده نمایید.این مجموعه با داشتن بیش از 100 سرمایه گذار فعال در خدمت شما سروران گرام می باشد.

بیشتر بخوانید: وام سکه و طلا

در صورت اعلام نیاز سرمایه گذاربه سرمایه خود،تنها ظرف 72 ساعت سرمایه گذار دیگری را جایگزین و مبلغ سرمایه به ایشان عودت می گردد.بیمه بدنه فول و نصب سیستم های ردیابی در اتومبیل و همچنین سوئیچ زاپاس نزد سرمایه گذار می باشد و عقد قرارداد اجاره نامه و و تحویل چک و سفته ضمانت به اندازه 2 برابر مبلغ سرمایه پرداختی و همچنین قرارداد و مبایع نامه فروش اقساطی و ثبت سرمایه گذار هر سند یا همان برگ سند بعنوان (خریدار)این سرمایه گذاری را با تضمین بازدهی 100 درصدی مواجه می سازد.تازمان تسویه حساب کامل و پیگیری امور کلیه امور بعهده مجموعه وام افروز می باشد.

اگر به دنبال یه سرمایه گذاری بدون ریسک و با سود مناسب هستید، با مجموعه وام افروز همکاری نمایید. ما به شما بهترین خدمات سرمایه گذاری را ارائه و پیشنهاد می نماییم.

بیشتر بخوانید: وام سیم کارت

با مجموعه وام افروز می توانید بدون ریسک و منطقی تر و با بازدهی عالی سرمایه گذاری کنید و این مجموعه در زمینه خرید و فروش املاک و آپارتمان و همچنین ساخت و ساز در کرج و تهران و حومه فعالیت اقتصادی سود آوری انجام می دهد که در صورت صلاح دید به سرمایه گذاران معرفی و پیشنهاد می نماید.

مجموعه وام افروز در رسالت کاری خود جانب انصاف و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار می دهد و در تمامی مراحل سرمایه گذار حضور خواهد داشت.

مراحل سرمایه گذاری در وام افروز

شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت و اینستاگرام مجموعه وام افروز، با کارشناسان ما ارتباط گرفته و توضیحات کامل خدمت شما ارائه گردد.
همچنین با تعیین وقت قبلی میتوانید در دفتر مجموعه حضور پیدا کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.
درضمن طی جلسه ای که با مدیرعامل مجموعه خواهید داشت نقطه نظرات شما بررسی می شود.
در نظر داشته باشید تمامی قراردادها با حضور شما صورت خواهد پذیرفت.

در وام افروز چه تضمینی برای سرمایه گذاری وجود دارد؟

سرمایه گذاران عزیز در نظر داشته باشید در قبال سرمایه گذاری در مجموعه ی وام افروز، به میزان ۲ برابر اسناد ملکی و خودرویی به همراه چک صیادی و سفته از متقاضیان دریافت می گردد.
همچنین قرارداد معتبر شرعی و قانونی در دفتر اسناد رسمی و یا مرکز تعویض پلاک با حضور وکیل پایه یک دادگستری تنظیم و منعقد می شود. این مراحل تضمینی می‌ توانند امنیت و اعتماد بیشتری را برای شما سرمایه‌گذاران عزیز فراهم کند.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی این اقدامات برای حفظ منافع شما سرمایه گذاران انجام می شود.

مزایا سرمایه گذاری در وام افروز

سرمایه گذاری در وام افروز می‌تواند برای شما مزایا و فواید زیر را فراهم کند:

●حاشیه سود بالا از مزایای مهم سرمایه گذاری در وام افروز است. معمولاً ارزش سود سرمایه گذاری در وام افروز بیشتر از سرمایه گذاری های سنتی مثل سپرده های بانکی است.

●حفظ ارزش پول از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این مجموعه است. با توجه به تورم و سایر عوامل اقتصادی که ممکن است تاثیر منفی بر ارزش پول داشته باشند، انتخاب سرمایه گذاری‌هایی که ارزش پول را حداقل حفظ کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

●در امان ماندن از تورم از دیگر مزایای آن است. سرمایه گذاری در دارایی‌هایی مانند ملک، طلا و… که با تورم هماهنگ هستند، باعث افزایش ارزش سرمایه شما می‌شود.

●برای دستیابی به اهداف مالی خود، ابتدا باید اهدافتان را مشخص کنید و برنامه‌هایی برای رسیدن به آنها ترسیم کنید.

● سرمایه‌گذاری در وام افروز یک راه خوب برای دستیابی به آسودگی مالی در دوران بازنشستگی است. وام افروز به شما این امکان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف، حجم بالایی از مخاطرات را کاهش دهید و به سودآوری بیشتری دست یابید.

سود سرمایه گذاری در مجموعه وام افروز

سود ۹۶ درصدی قطعی سالیانه در مجموعه وام افروز بسیار جذاب و شایان توجه است. این نرخ سود قابل توجه بوده و می‌تواند از نوعی رشد پایدار سرمایه برای شما در طولانی مدت باشد. همچنین، داشتن سود‌های ماهانه ۷ و ۸ درصدی نیز نشان از پایداری و مطمئنی این سرمایه‌گذاری می‌دهد. این نوع قراردادهای بازده ثابت معمولاً برای سرمایه‌گذاران جذاب و امن محسوب می‌شوند.

شماره تماس :