پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

چرا وام سکه و طلا؟

فهرست مطالب

فهرست مطالب

چرا وام سکه و طلا؟

  • وام سکه و طلا یکی از مناسب‌ترین تسهیلات بانکی می‌باشد که در دسته وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. بیشتر خانواده‌ها در منزل خود مقداری سکه و طلا(فلزات قیمتی)نگهداشته‌اند که آن‌ها را صرفاً در مجالس خاص نظیر جشن‌های عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    این روزها گرفتن وام از بانک‌ها مراحل سختی در پی داشته و به قوانینی خاص و چندین ضامن نیاز دارد، اگر به وامی سریع و فوری احتیاج دارید، وام سکه و طلا بهترین راهکار برای شما می‌باشد، از این رو سعی داریم در این مطلب شما را با شرایط این نوع وام در موسسات آشنا کنیم و بگوییم چرا وام طلا برایتان مناسب است.

بیشتر بخوانید:وام روی سند ملکی

  • امروزه گرفتن وام طلا یکی از دغدغه‌های مردم می باشد که بازار قیمت آن نیز بسیار گرم است. این فلز ارزشمند بهترین وسیله برای حفظ ارزش پول و فروش آن در مواقع ضروری می‌باشد که با وجود موسسه ای چون وام افروز دیگر نیازی به فروش این سرمایه ندارید، چرا که می‌توانید با امانت گذاشتن آن به عنوان ضامنی معتبر، به اندازه مبلغ ارزش آن وام فوری دریافت نمایید.

شرایط دریافت وام سکه و طلا از وام افروز

  • به طور کلی وام طلا، مانند دیگر وام‌ها شرایط سخت و پیچیده‌ای نداشته و در عرض نصف روز می‌توانید این وام فوری را دریافت کنید. مهم‌ترین نکته در این راستا این می‌باشد که برای دریافت وام طلا می‌توانید هم از طریق بانک‌های مختلف و هم از طریق شرکت‌های خصوصی اقدام نمایید.

    اگرچه اقدام به دریافت این نوع وام از طریق بانک‌های معتبر از امنیت زیادی برخوردار می‌باشد ولی میزان این وام پرداختی از سمت بانک‌ها بسیار اندک است. بنابراین بهتر است به دنبال یک موسسه‌ی معتبر باشید تا وام طلا در مدت زمان کم دریافت نمایید، از این رو در ادامه به مزایا‌ی آن می پردازیم تا بفهمید چرا وام با ضمانت طلا از وام افروز بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

چرا وام طلا مزایای زیادی دارد؟

  • همان طور که گفته شد وام طلا پردرخواست ترین و راحت ترین روش دریافت وام می‌باشد و مزیت مهم  آن این است که شما پس تحویل طلا و عقد قرارداد، همان لحظه وجه را دریافت می‌کنید.

    مزیت دوم این می باشد که با پرداخت هر قسط ، می توانید به همان مقدار که پرداخت کرده اید، طلای خود را پس بگیرید و این اتفاق خیلی خوبی است که طلای خود را نفروخته اید و پس از بازپرداخت وام فوری، دوباره مالک آن می‌شوید. سومین مزیت نیز ساده و بدون دردسر بودن این وام می‌باشد، چرا که شما به هیچ گونه ضامن ، چک یا سفته ایی نیاز نداشته و طلای شما بهترین ضامن است تا بتوانید معادل ۱۰۰ درصد ارزشش را وام دریافت نمایید.

    از دیگر دلایلی که می‌تواند ثابت کند چرا وام طلا انتخاب مناسبی است، این می‌باشد که مجموعه وام افروز به شما حق انتخاب خواهد داد که خودتان اقساط وام را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

چرا وام طلا ؟

متاسفانه با کم شدن سطح درآمد و نقدینگی در کشور، مردم و بازاریان با مشکلات بسیاری از قبیل رکود و عدم نقدینگی و رونق کسب و کار مواجه هستند که در این شرایط کسانی که به وام فوری از بانک‌ها نیاز دارند با طولانی شدن و سخت گیری بیش از اندازه بانک‌ها باید مشکلی به مشکل خود اضافه کنند تا پس از هزار و یک پیچ و خم در روال اداری بانک منتظر تایید یا عدم تایید وام خود باشند.

بیشتر بخوانید:وام روی سیم کارت

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام دارندگان دسته چک

7 پاسخ

    1. تشکر از ابراز لطفت
      امیدوارم که در بخش دریافت وام روی سکه وطلا از وام افروز رضایت کامل را از مجموعه ما داشته باشید

  1. تشکر از ابراز لطفت
    امیدوارم که در بخش دریافت وام روی سکه وطلا از وام افروز رضایت کامل را از مجموعه ما داشته باشید

    1. سلام وقتتون بخیر محدودیتی نداریم تا ۸۰ درصد ارزش طلاهاتونو میتونید از ما وام بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات