پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

شرایط دریافت وام مشاغل خانگی

وام مشاغل خانگی

فهرست مطالب

اگر قصد دارید درباره شرایط دریافت وام مشاغل خانگی اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی می توان گفت که وام ها یکی از کاربردی ترین روش ها برای رفع مشکلات مالی هستند. از زمان های پیش از این بسیاری از مردم وام ها را وسیله ای برای برطرف کردن مسائل مختلف می شناختند. اگر امروز نیز به سیستم های بانکی و ارائه دهندگان تسهیلات و وام ها دقت کرده باشید، متوجه شده اید که وام های گوناگونی با اسامی و عناوین مختلف وجود دارند. که در شرایط مختلف به مردم اعطا می شوند.

هر یک از انواع وام ها شرایط متفاوتی دارند و می توانید پس از بررسی موقعیت و فراهم کردن مدارک لازم برای دریافت وام اقدام کنید. یکی از کاربردی ترین وام های موجود در کشور، وام مشاغل خانگی است که از شرایط مخصوصی برخوردار است. امروزه کسب و کار ها و مشاغل خانگی گسترش زیادی پیدا کرده است و عده زیادی از مردم به وسیله این نوع کسب و کار ها در کشور به درآمد زایی می پردازند. علاوه بر این وقوع بیماری ترسناک کرونا شرایط را برای گسترش این نوع کسب و کار ها به خوبی فراهم کرد. تا حدی که وام مشاغل خانگی نیز به یکی از وام ها پر طرفدار در کشور تبدیل شود.

همچنین بخوانید: جذب سرمایه گذار

درباره وام مشاغل خانگی

همانطور که گفته شد مدت زمان نسبتا کمی است که فعالیت ها و شروع مشاغل خانگی رواج زیادی پیدا کرده است. در حال حاضر اگر قصد شروع یک حرفه و شغل را داشته باشید، به منبع مالی و سرمایه کافی نیاز دارید. به همین علت وام مشاغل خانگی می تواند نیاز های مالی شما را در ابتدای مسیر شروع یک حرفه خانگی برطرف کند و هزینه های مورد نیازتان را به خوبی پوشش دهد. در حقیقت این ایده دولت را مشتاق ساخت تا شرایط مطلوبی را برای افرادی که به این مبالغ نیاز مبرمی دارند، فراهم سازد. به همین علت این وام، وام مشاغل خانگی نام گرفت و امروزه با بررسی شرایط افراد در مبالغ مختلف به آن ها اعطا می شود.

 

وام مشاغل خانگی

 

درباره مشاغل خانگی و انواع آن ها

مشاغل خانگی قسمت نسبتا بزرگی از مشاغل را پوشش می دهد که شامل فعالیت هایی نظیر پژوهشگری، طراحی لباس و عروسک، صنایع بخش کشاورزی، نرم افزار و رسانه برخط، بازی های رایانه ای، هنرهای حجمی، هنرهای شنیداری، صنایع نساجی، قالیبافی و گلیم بافی، سازسازی سنتی، صنایع دستی چرمی، صنایع چوبی و حصیری، صنایع دستی فلزی، صنایع دستی کاغذی، طراح و نقاش سنتی، صنایع کاشی و سرامیک، صنایع دستی دریایی، صنایع دستی سنگی، تولیدات دامی، فعالیت های شیلات می باشد. در حقیقت وام های مشاغل خانگی به شغل های این چنینی اختصاص داده می شود. همچنین این مشاغل به مجوز مشخصی برای شروع فعالیت نیاز دارند تا بتوانند کار خود را در منزل آغاز کنند.

شرایط مخصوص دریافت وام مشاغل خانگی

به طور کلی این نوع وام نیز مانند سایر وام های موجود دارای شرایط خاصی است که بهتر است پیش از اقدام برای دریافت آن این شرایط را بررسی کرده باشید. اولین نکته ای که برای دریافت وام مشاغل خانگی باید به آن دقت داشته باشید، ثبت نام در طرح حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی است. در حقیقت پس از ثبت نام در این طرح حضور شما به رسمیت شناخته می شود و سپس می توانید مراحل دریافت وام را شروع کنید.

توجه داشته باشید که جنسیت دریافت کننده وام هیچ گونه اهمیتی ندارد و تمامی افراد از امکان دریافت این وام برخوردار هستند. اما به طور کلی عمده فعالان حوزه مشاغل خانگی بانوان هستند و تعداد آن ها نسبتی دو برابر دارد. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در دریافت وام های مشاغل خانگی، داشتن تخصص و مهارت کافی برای انجام این حرفه است.

 

وام مشاغل خانگی

 

بخوانید: اخذ وام سیمکارت

جمع بندی

در این مطلب به شرایط دریافت وام مشاغل خانگی اشاره شد. بر اساس آنچه‌ گفته شد، وام های مشاغل خانگی یکی از کاربردی ترین وام ها برای شروع یک حرفه محسوب می شود که مبلغ مورد نیاز شما را در اختیارتان خواهد گذاشت. وام افروز یکی از فعال ترین مجموعه های حال حاضر کشور است که تلاش می‌ کند تا اطلاعات ارزشمندی را درباره مسائلی نظیر وام بدون ضامن، وام ضروری، وام سند ملکی، وام فوری با چک ضمانت و … به شما ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات