پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

وام خودرو در یک روز

وام فوری روی سند خودروhttps://vamafrouz.com

فهرست مطالب

فهرست مطالب

  • دریافت وام خودرو در یک روز یکی از سریع ترین راه‌های دریافت می‌باشد که شما می‌توانید با ضمانت گذاشتن سند خودروی خود که در اختیار خودتان است، و مالک ۶ دانگ سند آن هستید، در مدت زمان بسیار کمی وام خودرو در یک روز دریافت نمایید. دریافت وام خودرو در یک روز یکی از آسان ترین راه‌های دریافت وام بدون ضامن می‌باشد که در ادامه این مطلب به شرایط دریافت آن می‌پردازیم

بیشتر بخوانید:وام روی سند ملکی

روش دریافت وام خودرو در یک روز

  • می‌توانید با گرو و یا رهن گذاشتن سند مالکیت ماشین خود در شرکت وام زرین، وام خودرو در یک روز دریافت نمایید. مدت زمان باز پرداخت وام خودرو در یک روز به طور معمول بین یک سال تا دو سال می‌باشد که مقدار مبلغ در یافتی شما نسبت به فرمول ارزش خودرو است و تمام حواله‌های وام خودرو در یک روز به نام متقاضی کننده وام می‌باشد که بسیار به نفع شما تمام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت این وام خودرو در یک روز می‌توانید با ما در وام زرین تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

مزیت دریافت وام خودرو در یک روز

  • اولین مزیت وام خودرو در یک روز این است که کل مراحل دریافت آن در یک روز انجام می شود. پس از بستن قرار داد، مبلغ وام به صورت آنی پرداخت خواهد شد، بنابراین وام خودرو در یک روز نوعی وام فوری می‌باشد که در کمترین زمان ممکن وجه وام را برایتان تامین خواهد کرد.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام سکه و طلا

مزیت دوم وام خودرو در یک روز این می‌باشد که شرایط بسیار آسان و ساده ایی دارد و شما حتی به یک ضامن هم برای دریافت آن نیاز ندارید. اگر مدارک و اسناد خودروی شما کامل است، به راحتی می‌توانید با سند آن درخواست وام خودرو در یک روز کنید و همچنین سومین مزیت نیز این می‌باشد که مشخص کردن زمان بازپرداخت و اقساط کاملا بر عهده خودتان است و می‌توانید زمان و میزان اقساط را بین ۴الی ۲۴ماه مشخص کنید.

توجه : اگه دوست داری خیلی راحت با استفاده از دارایی های خود وام سیم کارت، وام طلا و وام با ضمانت خودرو دریافت کنی، یه سر به این سایت بزن. وام دهی شون بسیار عالی و درجه یک هست، سود پاییینی دارن و می تونن مشکلات مالی تو خیلی راحت حل کنن.

از دیگر مزایای وام خودرو در یک روز می‌توان به این اشاره کرد که پس از دریافت وام ، نیازی نیست که خودرو را در پارکینگ بگذارید، بلکه همچنان می‌توانید از ماشین خود استفاده کنید.

 

بازپرداخت وام خودرو در یک روز

  • نحوه بازپرداخت وام خودرو در یک روز در وام زرین کاملا بستگی به شما و شرایطتان دارد، شما می‌توانید مشخص کنید که به چه صورتی قصد بازپرداخت این وام را دارید و بسته به شرایط خود نوع بازپرداخت وام خودرو در یک روز را انتخاب کنید. بازپرداخت وام با سند خودرو می‌تواند از یک ماه الی ۱۲ ماه باشد که در صورت خوش حسابی شما قادر هستید تا ۲۴ ماه هم این وام رو تمدید نمایید.

بیشتر بخوانید:وام روی سیم کارت

  • بازپرداخت وام خودرو در یک روز می‌تواند به صورت ماهیانه، دو ماه یکبار و … باشد و همچنین شما می‌توانید به صورت مرحله‌ای نیز وام خودرو در یک روز را پرداخت کنید. برای مثال می‌توانید بخشی از وام را ماه اول پرداخت نمایید و بخش دیگر را در ماه سوم، همچنین شرایط بازپرداخت در وام زرین به شکلی می‌باشد که شما به هیچ عنوان تحت فشار قرار نگیرید و برای اطلاع از آن می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام دارندگان دسته چک

12 پاسخ

  1. با درود من پژو 206 مدل 89 دارم ولی هنوز سندش به نامم انتقال پیدا نکرده چطوری میتونم ازتون وام بگیرم؟

  2. با تشکر از مجموعه وام افروز که خیلی سریع مبلغ درخواستی منو روی سند ماشینم واریز کردن

  3. سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم ازتون ، وام روی سند ماشینمو در کوتاهترین زمان دریافت کردم و مشکلم حل شد

  4. روزتون بخیر خسته نباشید امروز مدارکمو تکمیل کردم که بیام خدمتتون برای وام مرسی از اینکه با حوصله مشاوره میدین

    1. سلام وقت بخیر بله حق با شماست ولی متاسفانه فعلا شرایط کار کردن روی پلاک شهرستان برامون مهیا نیست

  5. دریافت این وام به چه شکل هست کدوم بانک این وام رو پرداخت میکنه؟با ۲۰۶ مدل ۹۱ هم میشه وام با سند ماشین گرفت؟

  6. برای گرفتن وام با سند ماشین کارت پایان خدمت نیازه؟ چون اکثر بانک ها کارتشو میخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات