پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

نکات مهم وام سیم کارت کد 1-2-3 تهران

فهرست مطالب

فهرست مطالب

نکات مهم وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران

  • وام سیمکارت دریافت سرمایه است که شما نسبت به قیمت سیم کارت خود ، 80 درصد آن را دریافت می کنید. این تامین و پرداخت سرمایه رو سند سیمکارت های کد 1-2-3 تهران برای صاحبان سیم کارت یک فرصت بسیار عالی است. بدون اینکه شما نیازی به سرمایه‌گذاری در بانک داشته باشید می توانید روی سند سیمکارت خود،این وام را دریافت کنید. وام سیمکارت، روشی آسان برای دریافت پول است که ضمانت آن سند سیمکارت متقاضی است. افراد دارای سیمکارت کد 1-2-3 تهران ، واجد شرایط دریافت از وام افروزهستند. برای دریافت ، شخص باید به طور موقت، سیمکارت خود را به نام وام افروز انتقال دهد و مطابق با قیمت سیمکارت خود، وام دریافت کند. مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام بین 1 تا 24 ماه بسته به خواسته شما قابل تنظیم است. به علاوه، سیمکارت شما در حین دریافت وام غیرفعال نمی‌شود و می‌توانید به طور روزانه از آن استفاده کنید. با قرار دادن سند سیمکارت به عنوان ضمانت، در کمتر از یک ساعت می‌توانید از این وام سیمکارت استفاده کنید.

  •  

بیشتر بخوانید:وام روی سند ملکی

پرداخت و تامین سرمایه سیمکارت کد 1-2-3 تهران چیست؟

  • در شرایط کنونی پیدا کردن ضامن برای دریافت وام سریع، کاری سخت و غیر ممکن به نظر می رسد. اخذ وام هایی که نیاز به چک و ضامن ندارد، بسیار کار گشا خواهد بود. شخص به جای انتظار در صف های طولانی بانک ها و درگیر شدن با چالهای بسیار،می‌ تواند با در دست داشتن کارت ملی و سند سیمکارت، وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران را دریافت کند.

    شخص برای دریافت سیم کارت کد 1-2-3 تهران لازم نیست ضامن داشته باشد. درواقع خود سیمکارت به عنوان ضامن، برای دریافت وام مورد استفاده قرار می گیرد.. این وام، برای اشخاصی که، نیاز فوری به دریافت سرمایه نقدی دارند بسیار مفید خواهد است.شما در ظرف یک ساعت می توانید این وام را دریافت کنید. وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران بسیار ساده است و شاید می توانید در کمتر از یک ساعت به ساده ترین و راحتترین روش از وام افروز دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

مزایای وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران

  • 1-دریافت 80 درصد ازقیمت ارزش گذاری سیمکارت را دریافت می کنید،بدون نیاز به فروش و از دست دادن سیمکارتتان

    2-در اختیار بودن سیمکارت و امکان استفاده از آن در حین استفاده از تسهیلات

    3-اقساط بر اساس درخواست متقاضی و در بازه ای بلند مدت تعیین می شود.

    4-مالکیت سیم کارت از بین نمی رود و پس از اتمام اقساط، سند مالکیت به نام شخص تغییر داده می شود.

    5-مهم ترین ویژگی این وام، فوری و بدون ضامن بودن آن است. در صورت داشتن شرایط دریافت وام و پس از عقد قرارداد، می توان این مبلغ را دریافت کرد بدون نیاز به مراحل بانکی و دریافت سریع نهایتا 24 ساعته.

    6-بدون نیاز به ضامن و امکان دریافت مجدد تسهیلات ( امکان تمدید )

    7-شرایط سنی ندارد و تمام افراد بالای ۱۸ سال که سیم کارتی به نام آن‌ ها ثبت شده می توانند برای دریافت وام سیمکارت از طریق وام افروزاقدام کنند.

    8-با توجه به بالا رفتن روزانه قیمت سیمکارت کد 1-2-3 تهران سودی که بابت وام سیم کارت می پردازید عملا ناچیز است.

    9-وام افروز با اعتبار چندین ساله درپرداخت و تامین سرمایه این نوع وام را در اختیار متقاضی قرار می دهد. پس نیازی به نگرانی در مورد از بین رفتن سیمکارت نیست.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

شرایط برای دریافت تسهیلات سیم کارت

وام افروز شرایطی را برای نحوه  دریافت تسهیلات سیم کارت مقرر کرده است که به تفضیل در زیر به بیان آن می پردازیم.

ابتدا خط سیمکارت شخص، ارزش گذاری شده و در رهن وام افروز قرار می گیرد. به این منظور لازم است که از شرایط عمومی مشخصی برخوردار باشد. توجه شود که روی یک سیمکارت می توان چندین بار وام گرفت و پس از اتمام اقساط دوباره وام را تمدید کرد. همچنین در صورتی که فرد، زود تر وام را تسویه کند، می تواند سیم کارت را سریع تر به نام خود برگرداند. شرایط کلی به این صورت است:

1- ارزش خط بالای 20 میلیون تومان باشد(لازم به ذکر است که سیمکارت کد 1-2-3 تهران همیشگی است) چنانچه شخص، سیمکارت همراه اولی دارد که متعلق به تهران است و کد یک، دو یا سه در ابتدای آن قرار گرفته،‌ بیشترین مبلغ وام را دریافت می کند، چرا که این خط ها از لحاظ مبلغی بسیار ارزشمندند و قطعا شخص به هر موبایل فروشی که مراجعه کند، مبلغ بالایی برای خرید آن می پردازد.

2- در 6 ماه اخیر تغییر نام روی خط شما نبوده باشد

3- در 3 ماه گذشته اقدام به تعویض سیم کارت نکرده باشید

* قابل ذکر است این وام تنها به سیمکارت کد 1-2-3 تهران تعلق می گیرد و سیمکارت های ایرانسل، تالیا، رایتل و شهرستان حتی با شرایط رند بودن یا بالا بودن ارزش آن مشمول دریافت این وام نیستند. *

* وام افروز با سابقه و تجربه 20 ساله خود اقدام به تامین و پرداخت سرمایه روی سند سیمکارت کد 1-2-3 تهران می کند،پس خیلی نیاز نیست که شما، نگران از دست رفتن سیمکارت خود باشد. حتی اگر زودتر مبلغ وام برای فراهم شد، می توانید مبلغ را تسویه کرده و سند را به نام خود بزند. در ادامه در مورد مدارک مورد نیاز خدمتتان توضیحات بیشتری  داده خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران

  • برای دریافت تسهیلات سیمکارت کد 1-2-3 تهران لازم است شخص، مدارکی را همراه خود داشته باشد. این اسناد با هویت شخصی و شناسنامه سیمکارت وی ارتباط دارد، که شامل این موارد می باشد: سیم کارت جهت اخذ وام، اصل مدارک شناسایی، مانند کارت ملی جدید یا شناسنامه پاسپورتی، حضور صاحب سیم کارت، ارائه سند سیم کارت، که باید آن ها را به همراه داشته باشد.

    شخص در این نوع از وام مالی را از دست نمی دهد. یعنی همانطور که سیم کارت را در گوشی خود دارد، می تواند به استفاده از آن ادامه دهد و هیچ کس متوجه نمی شود، که خط خود را به نام سرمایه گذار زده است. اگر فرد، برای گرفتن کارت ملی جدید اقدام نکرده است، لازم است به یک دفتر پیشخوان برود و ثبت نام کند. سپس رسید را به شرکت تحویل دهد.

    سیمکارت یک شخص را حتی افراد نزدیک به او نمی توانند بفروشند به همین دلیل گرفتن کارت ملی جدید الزامی است. کارت ملی های قدیمی، در سیستم جدید بانکی و اداری مورد پذیرش نیستند. همچنین متقاضی سیمکارت کد 1-2-3 تهران باید سند سیمکارت را برای انتقال نام در دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید:وام سکه و طلا

مراحل اخذ وام سیمکارت تهران کد های 1و2و3

  • برای دریافت تسهیلات سیم کارت تنها کافی است، متقاضی، مدارک خواسته شده را آماده کند و به صورت تلفنی ارزش خط خود را از کارشناسان وام افروزجویا شود. سپس مراحل زیر را طی کند:

    1. برای دریافت نوبت از طریق شماره های درج شده در سایت با شرکت تماس برقرار کند.
    2. آماده کردن مدارک و حضور در دفتر وام افروز، متقاضی باید، سند سیمکارت و کارت ملی جدید خود را آماده کند، تا به شرکت ارائه دهد. وام سیمکارت کد 1-2-3 تهران تنها از طریق این دو مدرک انجام می شود که نشان دهنده مالکیت شخص نسبت به سیمکارت است.
    3. انجام امور اداری و دفتری و امضای قرارداد انتقال مالکیت، در محل شرکت قراردادی به متقاضی داده می شود، که در آن قوانین انتقال و شرایط پرداخت اقساط نوشته شده است. باید آن را بخواند و امضا کند. در این قرارداد لازم است، شخص یک شماره کارت به نام خود معرفی کند.
    4. دریافت وام سیمکارت، پس از اینکه کارشناسان وام افروز مدارک شناسایی متقاضی را تایید کرده و انتقال سند انجام شود، مبلغ وام به حساب متقاضی واریز می شود. در این مدت پرداخت قبض موبایل به عهده شخص است، چون سیمکارت از دسترس وی خارج نمی شود.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

قرارداد سیمکارت کد 1-2-3 تهران

  • بدون قرارداد وام سیم کارت نگیرید! وام سیمکارت این روزها بسیار باب شده و مراکز متعددی اقدام به تسهیلات سیم کارت می نمایند اما در ماه های اخیر مشاهده کردیم مراکز نامعتبر زیادی بدون داشتن مجوز و جواز کسب اقدام به پرداخت وام سیم کارت بدون قرارداد می نمایند .هرگز سیمکارت کد 1-2-3 تهران را از مراکز بدون مجوز نگیرید. هرگز وام سیم کارت را بدون قرارداد دریافت نکنید.

    سود ماهیانه پایین در ازای مرکز بدون جواز کسب : هرگز از مراکز نامعتبری که سود ماهیانه پایین دارند اما نه جواز کسبی دارند و مجوز معتبری ، وام سیم کارت نگیرید.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

سوالات متداول

 

1آیا دریافت وام سیمکارت به صورت غیر حضوری امکان دارد؟

خیر همانطور که در اشاره شد، دریافت این وام حضوری و به درخواست صاحب سیم کارت انجام می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

 

2دریافت وام سیمکارت به چه مدارکی نیاز دارد؟

به این منظور تنها کافی است شخص مدارک هویتی خود مانند کارت ملی و سند سیم کارت را ارائه دهد.

 

3وام سیم کارت به چه خط هایی تعلق می گیرد؟

این وام تنها به خط همراه اول تهران با پیش شماره ۰۹۱۲ با کد های 1و2و3 تعلق می گیرد و خطوط ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول شهرستان حتی با وجود رند بودن مشمول این وام نیستند.

 

4 – ایا این شرایط شامل شماره های اعتباری همراه اول هم میشود؟

خیر شرایط دریافت تسهیلات خط شامل شماره های اعتباری همراه اول نمیشود، حتی اگر رند باشند و ارزش بالاتری نیز داشته باشند.

 

5- چگونه سیمکارت خود را قیمت گذاری کنیم ؟

 برای کارشناسی قیمت با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید ظرف 10 دقیقه قیمت کارشناسی شده سیم کارت به شما اعلام میشود .

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام دارندگان دسته چک

2 پاسخ

  1. برای وقتایی که وام با مبلغ پایین و سریع میخوای وام سیکارت عالیه، منکه از خدماتتون راضی بودم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات