پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

معرفی و بررسی انواع وام

فهرست مطالب

چند نوع وام داریم؟ در این مطلب ما به معرفی و بررسی انواع وام پرداخته ایم. شاید هنگام مراجعه برای اخذ وام با این سوال مواجه شده‌اید که به چه روش‌ها و شیوه‌هایی می‌توانید وام دریافت کنید؟ وام‌هایی که امروزه از بانک‌های مختلف می توانیم دریافت کنیم، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها برای اهداف خاص و با شرایط و مدارک خاصی در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود. که از آن جمله می‌توان وام مصرف کنندگان، وام سند ملکی، وام قرض الحسنه، وام مسکن، وام ازدواج و غیره اشاره کرد. هر کدام از این وام‌ها شرایط مختلفی دارند که شما جهت دریافت آن باید این شرایط را داشته باشید. در این مقاله چند نوع از رایج‌ترین وام‌ها را معرفی می‌کنیم.

بررسی انواع مختلف وام‌

گفتیم که وام‌ها انواع مختلفی دارند که نمونه‌هایی از معروف‌ترین و رایج‌ترین آنها عبارتند از:

  • وام قرض الحسنه

در معرفی و بررسی انواع وام می توان به نوع قرض الحسنه آن نیز اشاره کرد. این نوع تسهیلات به صورت قرض الحسنه می‌باشد. معمولاً برای کسانی مناسب است که مبلغ های کاملاً مشخصی را با سود کم و یا به صورت قرض الحسنه دریافت کرده و سپس آن را به طور اقساطی بازپرداخت خواهند کرد.

  • وام ازدواج

از جمله تسهیلاتی که به زوجین در هنگام ازدواج تعلق می‌گیرد وام است که نوعی وام فوری یا وام ضروری محسوب می‌شود. هر کدام از طرفین می‌توانند مبلغ مشخص و تعیین شده‌ای از وام را دریافت کنند که البته این نوع وام جز وام بدون ضامن نیز محسوب می‌شود و دریافت آن نسبت به بقیه وام‌ها آسان‌تر است. علاوه براین به صورت قرض الحسنه بوده و یا مقدار سود بسیار کمی به آن تعلق می‌گیرد.

  • وام مسکن

سومین نوع در معرفی و بررسی انواع وام که افراد جهت اجاره یا خرید خانه دریافت می‌کنند وام مسکن است. که البته دریافت آن نیز مانند هر نوع وام دیگری مانند وام سند ملکی یا اخذ وام طلا و سکه، شرایط و مقررات خاص خودش را دارد و شما برای دریافت چنین وامی حتماً باید این شرایط را داشته باشید. تا بتوانید از چنین تسهیلاتی استفاده کنید.

معرفی و بررسی انواع وام

  • وام مضاربه

این وام به آن دسته از افرادی تعلق می‌گیرد که قصد شروع کردن و یا توسعه دادن یک فعالیت اقتصادی یا سرمایه‌گذاری را دارند. در واقع چنین تسهیلاتی به این افراد می‌تواند کمک کند تا بتوانند در ازای ارائه دادن مدارک مانند جواز کسب نقدینگی و یا مدارک تاسیس شرکت خود وام مورد نظر را دریافت کنند.

  • وام خرید کالا

نوع دیگری از وام‌ها که معمولاً به زوج‌های جوان جهت خرید کالاهای مختلف تعلق می‌گیرد، وام خرید کالا می‌باشد. که با دریافت آن می‌توانند برخی از لوازم ضروری منزل خودشان را خریداری کنند. این وام نیز نوعی وام فوری یا وام ضروری محسوب می‌شود که در مدت زمان اندکی می‌توان آن را دریافت کرد.

  • وام خرید خودرو

اگر جزو متقاضیان خرید خودرو باشید، می‌توانید با دادن درخواست به بانک‌های مربوطه تا یک سقف مشخص و معینی وام خودرو دریافت کنید. علاوه بر بانک‌ها و موسسات مختلفی نیز وجود دارند که چنین تسهیلاتی را برای متقاضیان در نظر می‌گیرند. به این ترتیب شما نیز می‌توانید خودرو مورد نظر خود را دریافت کنید. گاهی اوقات نیز این وام در واقع به شیوه‌ای است که شما باید اقساط خودروی خود را با آن پرداخت کنید. یکی از این موسسات و شرکت ها برای دریافت وام سندخودرو، وام افروز می باشد.

  • وام بازنشستگان

صندوق بازنشستگان و مستمری بگیران کشور نیز برای این افراد تسهیلاتی را در نظر می‌گیرد که ما آن را با نام وام بازنشستگان می‌شناسیم.

  • وام فرزندآوری

در معرفی و بررسی انواع وام می توان به وام فرزندآوری نیز اشاره کرد. یکی از تسهیلاتی که توسط بانک مرکزی برای زوجین در نظر گرفته شده است و در حال حاضر نیز یکی از آسان‌ترین راه‌های دریافت وام می‌باشد، وام فرزندآوری است. شما می‌توانید این نوع وام را به صورت وام بدون ضامن دریافت کنید. مبلغ آن نیز برای فرزندان مختلف متفاوت می‌باشد. به طوری که برای فرزند اول مبلغ ۲۰ میلیون، برای فرزند دوم مبلغ ۴۰ میلیون و الی آخر می‌باشد.

  • وام خود اشتغالی

این وام به آن دسته از افراد تعلق می‌گیرد که قصد راه‌اندازی کردن کسب و کار خاصی را دارند، اما سرمایه کافی در اختیار ندارند. بانک‌ها چنین تسهیلاتی را با کمک برخی از موسسات مانند کمیته امداد، بهزیستی، وزارت کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و غیره دریافت می‌کنند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع وام پرداختیم. همچنین چند نمونه از رایج‌ترین وام‌هایی که موسسات و بانک‌ها به شیوه‌های مختلف در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند را بررسی کردیم. که از آن جمله می‌توان به وام خود اشتغالی، وام بازنشستگان، وام خرید خودرو، وام خرید کالا و غیره اشاره کرد. در سایت وام افروز بیشتر با وام‌ها نحوه و شرایط دریافت آنها و غیره آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات