پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو چگونه است؟

مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو

فهرست مطالب

مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو چگونه است؟ آیا می‌توان با استفاده از سند خودرو نسبت به دریافت وام اقدام کرد؟ یکی از راه‌های دریافت وام ضروری و وام فوری استفاده از سند خودرو می‌باشد. که در چنین حالتی شما نیازی به ضامن نخواهید داشت و متناسب با مبلغ خود و بهای خودرو مورد نظر ‌میتوانید مقداری وام از موسسات و بانک‌ها دریافت کنید. اما موضوع این است که دریافت وام با سند خودرو نیز قوانین و مقررات خودش را دارد و شما باید مطابق با آن نسبت به دریافت وام اقدام کنید. در این مقاله مزیت‌ها و نحوه دریافت وام روی سند خودرو را بررسی می‌ کنیم.

 

همچنین بخوانید: وام سند ملکی

 

نحوه دریافت وام روی سند خودرو

دریافت کردن هر نوع وامی قطعاً شرایط خاص خودش را دارد مثلاً جهت دریافت وام‌های خرید خودرو احتمالاً شما به ارائه دادن یک یا دو ضامن نیاز خواهید داشت. وام با استفاده از سند خودرو نیز دارای شرایط خاص خودش می‌باشد و با وجودی که شما نیاز به ضامن ندارید، اما باید موارد دارای موارد زیر باشید:

  • سند خودرو به نام

اولین شرط برای دریافت وام ضروری با سند خودرو این است که سند آن باید به نام خودشان باشد. اگر هم سند به نام خودتان نیست، در این حالت می‌توانید با ارائه دادن یک وکالت‌نامه جهت فروش آن به بانک برای چنین تسهیلاتی اقدام کنید.

  • سن متقاضی

ویژگی دیگر برای دریافت وام‌های مختلف از جمله دریافت وام سند خودرو، وام دارندگان چک، وام فوری با سند ملکی و غیره داشتن سن قانونی ۱۸ سال می‌باشد. یعنی آن دسته از افرادی که هنوز به این سن نرسیده‌اند، نمی‌توانند جهت دریافت وام سند خودرو یا هر نوع وام دیگری اقدام کنند.

  • داشتن خودرو داخلی

از دیگر شرایطی که بانک‌ها جهت دادن وام با استفاده از سند خودرو به مشتری اعلام می‌کند، خودرویی می‌باشد که تولید داخل باشد. یعنی شما با استفاده از خودروهای خارجی امکان دریافت چنین وامی را نخواهید داشت.

 

مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو

 

مدارک لازم برای وام سند خودرو

ارائه تسهیلات با استفاده از سند خودرو برای اهداف متفاوتی انجام می‌شود. یعنی متقاضی می‌تواند پس از دریافت این وام‌ها از آن جهت خرید لوازم خانگی، خرید مسکن، خودرو و هر محصول دیگری استفاده کنند. که البته باید شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشد و پس از آن نیز بتواند مدارک زیر را به بانک مورد نظر ارائه دهد:

  • ارائه دادن شناسنامه و کپی از کلیه صفحات آن
  • عرضه کردن کارت ملی و کپی از آن
  • ارائه دادن سند خودرو و کپی صفحات آن
  • ارائه دادن وکالت فروش در صورت به نام نبودن سند
  • عرضه نمودن کارت و بیمه نامه ماشین به قسمت تسهیلات بانکی

در برخی مواقع ممکن است بانک از شما فاکتور خرید خودرو را مطالبه کند که می‌توانید این فاکتور را از نمایندگی‌های مجاز خودرو مورد نظر دریافت کنید.

 

بخوانید: جذب سرمایه گذار

 

مراحل دریافت وام سند خودرو

مراحل دریافت کردن وام با سند خودرو نیز به شرح زیر است:

  • افتتاح حساب بانکی

در ابتدا برای دریافت کردن چنین وامی شما باید یک حساب بانکی داشته باشید که البته این حساب بانکی برای دریافت کلیه وام‌ها از جمله وام فوری با چک ضمانت ضروری می‌باشد. حتی گاهی امکان دارد بانک مورد نظر از شما درخواست کند علاوه بر داشتن یک حساب حساب جدید دیگری را ایجاد کنید.

  • ارائه دادن مدارک

پس از آنکه حساب خودتان را افتتاح کردید، حال باید مدارک ذکر شده را به بانک تحویل دهید. دقت کنید که نباید هیچگونه نقصی در مدارک شما باشد. زیرا در این صورت نه تنها روند کار شما به کندی انجام می‌شود، حتی ممکن است تسهیلات کمتری نیز به شما تعلق بگیرد.

  • بررسی اعتبارسنجی

بانک مورد نظر در این مرحله کلیه مدارک شما را بررسی و در نهایت تایید می‌کند و به ارزیابی اعتبار متقاضی می‌پردازد. که در چنین حالتی چک‌های برگشتی و بدهی فرد بررسی خواهد شد و در صورتی که چنین مواردی در رزومه فرد متقاضی نباشد، بانک نسبت به واریز کردن مبلغ مورد نظر اقدام می‌کند.

  • واریز وام

پس از مرحله اعتبارسنجی و تایید کردن کلیه مدارک بانک مبلغ درخواستی را به حساب متقاضی واریز می‌کند و در نهایت نیز متقاضی باید ابتدا نحوه پرداخت کردن اقساط و همچنین مبلغ هر قسط را مشخص کرده و مبلغ وام را از حساب خود برداشت کند.

 

مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو

 

سخن آخر

در این مطلب به سوال مزیت و نحوه دریافت وام روی سند خودرو چگونه است؟ پاسخ داده شد. این نوع از وام مزیت‌های زیادی دارد. که از آن جمله عدم نیاز به ضامن و همچنین پرداخت فوری وام و در نهایت نیز مکان استفاده کردن خودرو مورد نظر تا اتمام اقساط بانکی می‌باشد. در سایت وام افروز شما می توانید اطلاعات دیگری در خصوص نحوه دریافت وام سند خودرو و مراحل آن را به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات