پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مزایای دریافت وام با سند خودرو

مزایای دریافت وام با سند خودرو

فهرست مطالب

آیا با مزایای دریافت وام با سند خودرو آشنا هستید؟ آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان با چنین سندی وام دریافت کرد؟ گاهی جهت دریافت وام، سند خودرو می‌ تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما با استفاده از آن می‌ توانید وام مورد نظر خود را دریافت کنید. در این شیوه پس از آنکه با موسسه یا بانک مورد نظر قرارداد می‌ بندید، مبلغ دریافتی بلافاصله به حساب شما واریز خواهد شد. بنابراین می‌ توان گفت که دریافت وام سند خودرو وام ضروری و یا وام فوری محسوب می‌ شود. یعنی در کمترین زمان شما می‌ توانید مبلغ وام مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید. دریافت وام سند خودرو مزیت‌ های زیادی دارد که در این مقاله این مزیت‌ ها و نحوه دریافت وام سند خودرو را بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با مزایای دریافت وام با سند خودرو

همان طور که گفته شد دریافت وام با سند خودرو نوعی وام ضروری و فوری محسوب می‌ شود. که شما می‌ توانید جهت دریافت وام سند خودرو خود را نزد موسسه یا بانک مورد نظر قرار دهید و وام خود را دریافت کنید.

در واقع دریافت وام با سند خودرو را می‌توان یکی از روش‌ های بسیار رایج جهت دریافت وام ضروری و وام فوری دانست. بنابراین اگر دارای خودرو هستید، به راحتی می‌توانید جهت دریافت وام مورد نظر خود با استفاده از سند آن اقدام کنید. که البته در این حالت حتماً باید خودرو شما دارای ارزش مالی باشد.

چند نمونه از مزیت‌ های دریافت وام با سند خودرو عبارتند از:

  1. دریافت وام به صورت کوتاه مدت

اولین مزیتی که وام خودرو می‌ تواند داشته باشد این است که کلیه مراحل انجام آن در یک روز قابل انجام است. یعنی شما پس از آنکه قرارداد بستید بلافاصله وام برایتان پرداخت خواهد شد. بنابراین می‌ توان گفت که برای دریافت وام سند خودرو یک روش فوری است که برای وام ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی در کمترین زمان می‌توانید مبلغ وام را در اختیار داشته باشید.

  1. شرایط آسان

دومین مزایای دریافت وام با سند خودرو این است که شما می‌ توانید بسیار ساده آن را دریافت کنید. زیرا وام گیرنده نیازی به ضامن ندارد و تنها باید مدارک خودرو را در اختیار داشته باشد.

 

مزایای دریافت وام با سند خودرو

 

  1. زمان مشخص و دقیق برای بازپرداخت آن

سومین مزایای دریافت وام با سند خودرو زمان دقیق برای بازپرداخت آن می باشد. در این شیوه از وام ضروری و فوری نحوه بازپرداخت و اقساط وام کاملاً مشخص می‌باشد. که این زمان معمولا بین ۴ تا ۲۴ ماه است. یعنی شما می‌توانید در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنید.

  1. عدم نیاز به پارک خودرو در پارکینگ

شاید بتوان مهم‌ ترین مزیت که دریافت وام با سند خود را دارد را عدم نیاز به پارک کردن خودرو در پارکینگ دانست. یعنی حتی اگر برای دریافت وام سند خودرو را نیاز داشته باشید، پس از طی کردن مراحل دریافت و بستن قرارداد همچنان می‌توانید از خودرو خودتان استفاده کنید. زیرا تنها شرط دریافت چنین وام‌هایی، ضمانت سند خودرو می‌باشد و هیچ موسسه و بانکی اقدام به پارک خودرو در پارکینگ نخواهد کرد.

از دیگر مزیت‌ های دریافت وام با سند خودرو موارد زیر هستند:

  • حفظ کردن سرمایه و پیشگیری از افت قیمت خودرو
  • عدم نیاز به برخی از پرداخته هزینه‌های اضافی و مازاد، مانند هزینه‌های نقل و انتقال سند هزینه‌های خلافی و غیره که معمولاً کلیه این هزینه‌ها به عهده فروشنده می‌باشد.
  • با پیشگیری کردن از فروش خودرو و در نهایت دریافت وام با سند آن همچنان می‌توانید از خودرو استفاده کرده و متزلزل هیچ گونه ضرر و زیان مالی نشوید.
  • امکان انجام مراحل مختلف وام و بستن قرارداد قانونی با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و بدون هیچ گونه نیازی به انتقال سند
  • امکان انجام دادن آن در کوتاه مدت

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مزیت دریافت وام با سند خودرو را بررسی کردیم. گفتیم که اگر برای دریافت وام سند خودرو خود را به عنوان وثیقه قرار دهید، در واقع یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها را جهت دریافت وام ضروری و فوری دریافت انتخاب کرده‌اید. این شیوه در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و شما به آسانی می‌توانید مبلغ وام مورد نظر خودتان را دریافت کنید. که البته در این حالت باید خودرو شما دارای ارزش مالی باشد در غیر این صورت می توانید از طریق وام افروز بیشتر با شرایط دریافت وام ضروری دریافت وام سند خودرو و غیر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات