پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مدت زمان بازپرداخت وام طلا

مدت زمان بازپرداخت وام طلا

فهرست مطالب

در این مقاله با ما همراه باشید تا با مدت زمان بازپرداخت وام طلا آشنا شوید. یکی از مواردی که وام گیرنده به هنگام دریافت وام مصرف کنندگان آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، مدت زمان بازپرداخت وام طلا است. شخص وام گیرنده باید مطمئن باشد که مبلغ وام را در یک محدوده زمانی خاص تسویه کرده و دچار چالش‌هایی نظیر دیرکرد اقساط نخواهد شد.

به طور کلی بازپرداخت وام طلا ۴ تا ۲۴ ماه خواهد بود و انتخاب دوره بازپرداخت توسط شخص وام گیرنده تعیین می‌شود. در این مدت زمان طلای شما به عنوان تضمین در شرکت نگهداری می‌شود. طلا در صندوق امانات بانک بوده و محل آن کاملاً امن خواهد بود.

 

همچنین بخوانید: دریافت وام روی سند ملکی

 

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام طلا

بعد از کسب اطلاعات در رابطه با مدت زمان بازپرداخت وام طلا بهتر است با شرایط دریافت وام طلا آشنا شوید. فرد وام گیرنده برای دریافت وام فوری طلا باید مدارک زیر را آماده سازی کرده و آن را در اختیار شرکت قرار دهد:

  • مدارک هویتی فرد شامل کارت ملی و شناسنامه است که باید اصل بوده و تاریخ انقضای آن صحیح باشد.
  • فاکتور خرید طلا کاملاً معتبر بوده و قابل استعلام باشد.
  • شخصی که فاکتور طلا به اسم او درج شده است، در واقع مالک طلا نیز حضور داشته باشد. ‌
  • طلایی که به عنوان ضامن برای دریافت وام در نظر گرفته‌اند نیز همراه وام گیرنده باشد.

البته توجه داشته باشید، وام فوری طلا صرفاً برای ساکنین شهر تهران، اطراف شهر تهران و شهر کرج، امکان‌پذیر خواهد بود.

 

مدت زمان بازپرداخت وام طلا

 

وام طلا برای چه افرادی مناسب است؟

یکی از وام‌های ضروری که احتیاج به ضامن، چک‌ و سفته نداشته و با ارائه فاکتور خرید طلا و مدارک هویتی در کمترین مدت زمان می‌توان آن را دریافت کرد وام طلا است. اگر مشتاق هستید بدانید وام طلا برای چه افرادی مناسب است در ادامه مقاله همراه ما باشید:

  • از نظر دارندگان طلا، سرمایه‌گذاری بدون ریسک خرید طلا است. البته خرید طلا نه تنها به عنوان سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود بلکه فرد قادر خواهد بود با ضمانت آنها، ۱۰۰ ارزش طلا را وام را دریافت کند. اشخاصی که می‌خواهند در عرض یک یا دو روز وام دریافت کنند بهتر است وام طلا را اولویت قرار دهند چون پروسه دریافت وام طلا تنها چند ساعت زمان لازم دارد.
  • افرادی که به دنبال اخذ وام طلا و سکه هستند ولی نمی‌توانند ضامن معتبر چک یا سفته را فراهم کنند، اولویت آنها دریافت وام طلا خواهد بود.
  • اشخاصی که نیازمند پول هستند ولی در عین حال نمی‌خواهند طلای خود را بفروشند، وام طلا یک فرصت ایده‌آل برای آنها خواهد بود تا مشکل مالی خود را در یک مدت زمان کوتاه برطرف سازند.
  • افرادی که نمی‌خواهند مدت زمان طولانی را صرف بازپرداخت اقساط وام کنند، وام طلا گزینه مناسبی است. چون مدت زمان بازپرداخت وام ۴ تا ۲۴ ماه بوده و آنها می‌توانند در هر زمانی کل مبلغ را تسویه کنند.

وام سکه و طلا چیست؟

دریافت وام از بانک و موسسات مالی و اعتباری نه تنها سخت بوده و نیاز به ضامن و چک دارد بلکه مدت زمان آن نیز طولانی بوده و چندین ماه زمان لازم دارد. شما برای دریافت سریع‌تر وام می‌توانید وام سکه و طلا را اولویت خود قرار دهید.

  • وام بدون ضامن طلا جزو وام‌های بدون ضامن بوده و احتیاجی به کارمند یا پروانه کسب ندارد.
  • مهمترین تضمین وام طلا خود طلا بوده و فاکتورهای آن باید رسمی باشد در صورت تایید طلا ۱۰۰ ارزش روز طلا را به عنوان وام دریافت خواهید کرد.
  • یک روش آسان و سریع برای دریافت وام، آشنایی با شرکت وام افروز است. زیرا علاوه بر طلا می‌توانید با سند خودرو و سیم کارت نیز نقدینگی خود را تامین کنید.

یکی از شرایط ایده‌آل برای دریافت وام ضروری طلا این است که بعد از پرداخت هر قسط می‌توانید به همان اندازه از طلای خود را باز پس بگیرید. البته توجه داشته باشید برای دریافت وام طلا احتیاجی به سپرده گذاری نخواهید داشت. ولی در بانک‌ها و موسسات عالی برای دریافت هرگونه وامی باید مبلغی را برای چند ماهه در بانک سرمایه گذاری کنید.

 

مدت زمان بازپرداخت وام طلا

 

مزایای دریافت وام سکه و طلا

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که سکه و طلا را به عنوان سرمایه خود حفظ کردید در عین حال پول لازم بوده و می‌خواهید مقداری پول را برای حل مشکل مالی خود دریافت کنید. با توجه به نوسانات ارزی و قیمت طلا در سال‌های گذشته مسلماً فروخت طلا به نفع شما نخواهد بود. ولی در عین حال بدون استفاده نگه داشتن طلا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

در حالی که می‌توانید ۱۰۰ درصد ارزش طلای خود را در کمتر از یک ساعت وام گرفته و مشکل مالی را برطرف کنید. همانطور که اشاره شد نه تنها احتیاج به ضامن و سفته ندارید بلکه با پرداخت هر قسط می‌توانید به اندازه اقساط، طلای فروخته نشده خود را پس بگیرید. البته فراموش نکنید تعیین میزان اقساط و دوره بازپرداخت آن نیز توسط شخص شما تعیین می‌شود. فقط توجه داشته باشید دوره پرداخت کمتر از ۴ ماه و بیشتر از ۲۴ ماه نباشد. اگر بخواهیم با زبان ساده بگوییم دریافت وام طلا یک سرمایه گذاری مطمئن است.

کلام آخر

در این مطلب به مدت زمان بازپرداخت وام طلا اشاره شد. اگر به دنبال سرمایه گذاری بدون ریسک هستید توصیه می‌شود با طلا و سرمایه خود از شرکت، وام مناسب و دریافت کرده و آن را در یک الی دو سال پرداخت کنید. بعد از اتمام اقساط متوجه خواهید شد هم طلا و سکه خود را نگه داشته و مبلغی نقدینگی نیز در دست خواهید داشت. مطمئناً هیچ وامی در هیچ کدام از بانک‌ها و موسسه مالی و اعتباری به اندازه وام طلا مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات