پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

مدارک وام طلا وسکه

فهرست مطالب

فهرست مطالب

مدارک لازم برای دریافت وام طلا چیست؟

  • توجه کنید که این وام نیاز به ضامن، چک و سفته نداشته و طلا تنها ضامن وام می‌باشد. قابل توجه همه متقاضیان گرامی تمامی طلاهای ضمانتی در مجموعه وام افروز برای امنیت هر چه بیشتر در صندوقچه امانات بانک نگهداری خواهند شد.

    در زمان اخذ وام با متقاضی قرارداد دریافت وام با فاکتور طلا منعقد شده و اقساط آن نیز و بر حسب توانایی پرداخت متقاضی تنظیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:وام روی سند ملکی

  • به طور کلی مدارک مورد نیاز جهت دریافت این وام به شرح زیر می‌باشد.

    • فاكتور خريد طلایی که قصد ضمانت آن را دارید
    • كارت ملی شخصی که درخواست دریافت وام طلا دارد

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

چرا وام طلا ؟

متاسفانه با کم شدن سطح درآمد و نقدینگی در کشور، مردم و بازاریان با مشکلات بسیاری از قبیل رکود و عدم نقدینگی و رونق کسب و کار مواجه هستند. در این شرایط کسانی که به وام فوری از بانک‌ها نیاز دارند با طولانی شدن و سخت گیری بیش از اندازه بانک‌ها روبرو می شوند. سرمایه پذیر پس از هزار و یک پیچ و خم در روال اداری بانک منتظر تایید یا عدم تایید وام خود می شود.

  • آیا راه حلی آسان تر و سریع تر از این وجود دارد که فقط با ضمانت گذاشتن طلای خود ، معادل 100 درصد ارزشش را وام دریافت کنید؟ وام طلا فرصتی فوق العاده است که شما طلای خود را نفروشید و حفظ سرمایه کنید.
    حتما برای شما هم پیش امده که وقتی به مشکل مالی برمیخورید یا نیاز به سرمایه برای کسب و کارتان دارید ، به فکر دریافت وام بیافتید.اما همان طور که میدانید گرفتن وام از بانک ها و موسسات اعتباری کار آسانی نیست. علاوه براینکه فرایند خیلی زمان بری دارد ، داشتن چندین ضامن ، چک و سفته نیز الزامیست.

بیشتر بخوانید:وام روی سیم کارت

  • در چنین شرایطی معمولا به فکر فروش دارایی های خود مانند طلا ، خودرو و سیم کارت می افتیم . اما با توجه به تورم روز افزون و نوسانات قیمتی ، فروش سرمایه راه حل هوشمندانه ایی نیست و باعث می شود که در آینده متضرر شوید.
    پیشنهاد ما به شما گرفتن وام طلا است . مجموعه وام افروزبرای شما متقاضیان شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید در کمتر از یک ساعت و بدون دردسر های اداری وام دریافت کنید.

    در این اوضاع با توجه به کمبود نقدینگی و عدم توانایی مردم برای خرید و رونق کسب و کار، وام افروز به ارائه وام با ضمانت طلا در مقابل سپرده طلا روی آورده که هم کسب و کار خود را رونق دهد و هم مشکل مردمی که به نقدینگی نیاز دارند، حل شود. اگر چه سود وا‌م ها مقداری از سود بانک‌ها بیشتر است،اما در شرایطی که بانک نیاز فوری مردم را با وام بانکی تأمین نمی‌کند و هزار و یک ضامن و وثیقه و شروط  جلوی راهشان قرار می دهد، سود بالاتر وام های خصوصی، طلافروشی ها و دفاتر خصوصی به مراتب بهتر از شرایط دست و پا گیر بانک می‌باشد. پرداخت فوری این شرکت مشکلات آنی مردم را حل خواهد کرد.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام دارندگان دسته چک

12 پاسخ

  1. اینکه وام بدون ضامن بود خیلی خوب بود و باعث شد زودتر کارم راه بیوفته ممنون از مجموعه خوب وام افروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات