پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت

فهرست مطالب

در این مطلب با ما همراه باشید تا با عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت آشنا شوید. امروزه , در تعیین قیمت سیم کارت ها عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. قبل از خرید سیم کارت مورد نظر باید به این عوامل توجه داشته باشید. در ادامه تمامی این عوامل را بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

همچنین بخوانید: وام سند ملکی

 

نوع سیم کارت

یکی از عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت, نوع سیم کارت است. با توجه به تقاضای جامعه قیمت سیم کارت های دائمی هر اپراتور از سیم کارت های اعتباری و دیتای همان اپراتور بالاتر است.

در بازار معمولا برای هر شماره دائمی یک نمونه شماره اعتباری مشابه هم وجود دارد که قیمت کم تری دارد و مردم می توانند این سیم کارت های ارزان قیمت را بخرند. سیم کارت هایی که پیش شماره 0912 دارند, تنها سیم کارت های دائمی هستند که ما به ازای اعتباری ندارند و به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارند.

اپراتور ارائه دهنده سیم کارت

یکی از عوامل موثر دیگر در ارزش گذاری سیم کارت ها, اپراتور ارائه دهنده سیم کارت است. سیم کارت های دائمی همراه اول قدیمی ترین و معتبر ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که طرفدارن زیادی نیز دارند. از بین پیش شماره های این اپراتور, پیش شماره 0912 کد تهران با قیمت های بالایی در بازار خرید و فروش می شود.

البته قیمت سیم کارت های 0912 در بازار متفاوت است و پیش شماره های کد یک, دو و سه که پیش شماره های قدیمی هستند, تقاضای بالایی داشته و قیمت های بیشتری نیز دارند. در ارزش گذاری سیم کارت های 0912 هر چه از کد 9 به کد یک پیش می رویم, قیمت سیم کارت افزایش می یابد.

از بین پیش شماره های ایرانسل نیز سیم کارت هایی که پیش شماره 0935 دارند, نسبت به پیش شماره های دیگر قیمت بالاتری دارند.

رند بودن شماره

یکی از عوامل مهم دیگر در ارزش گذاری سیم کارت, میزان رند بودن شماره است. شماره های رند برای تجارت و برندینگ بسیار مناسب می باشند. به همین دلیل تقاضای بالایی بین وکلا, پزشگان, مدیران و….  دارند.

رند بودن شماره به ترتیب قرار گرفتن شماره ها, خوش آهنگی آن و…. بستگی دارد. بین رند بودن شماره, نوع اپراتور و قیمت سیم کارت ارتباط مستقیمی وجود دارد. شماره های رند سیم کارت های دائمی ایرانسل و رایتل قیمت بالایی دارند.

 

عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت

 

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

قیمت سیم کارت های صفر معمولا بیشتر از سیم کارت های کار کرده است. اما باید توجه داشته باشید که عرضه سیم کارت های دائمی 0912 به صورت صفر تمام شده است. بنابراین پیدا کردن این سیم کارت ها در بازار کار سختی است و به صورت کارکرده یافت می شوند. این سیم کارت ها به دلیل اینکه ارزش بالایی دارند, برای دریافت وام بدون ضامن نیز مناسب می باشند.

همچنین نوع استفاده از سیم کارت که قبلا از آن استفاده می شده و استفاده ای که شما قرار است از آن سیم کارت بکنید, در قیمت گذاری سیم کارت بسیار موثر است. مثلا اگر شماره این سیم کارت به نام یک برند یا کسب و کار ثبت شده باشد و افراد زیادی آن شماره را با آن برند بشناسند, قیمت سیم کارت بسیار کمتر از قیمت واقعی آن است.

بنابراین به دلیل اینکه خرید سیم کارت کار دشواری است بهتر است حتما با یک متخصص مشورت کنید یا سیم کارت مورد نظر خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید. اگر بدون هیچ آگاهی و مشورتی اقدام به خرید این نوع سیم کارت ها کنید, ممکن است افرادی به دلیل سود بیشتر کلاهبرداری کرده و خسارت های زیادی را برای شما به بار بیاورند.

 

بخوانید: دریافت وام سند خودرو

 

میزان عرضه و تقاضای جامعه

میزان عرضه و تقاضای جامعه, یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری سیم کارت است. به طور کلی هر چه تقاضای سیم کارت در جامعه بیشتر باشد و عرضه آن نیز کمتر باشد, شاهد قیمت های بالایی از این سیم کارت ها در بازار خواهید بود.

بررسی قیمت سیم کارت های دیگر در بازار, بهترین گزینه برای تعیین قیمت سیم کارت است. با استعلام قیمت سیم کارت به یک دید کلی در مورد قیمت سیم کارت های دیگر نیز دست می یابید. این روش به شما کمک می کند تا سیم کارت خود را با توجه به وضعیت بازار, ارزش گذاری کنید.

قیمت گذاری سیم کارت با کمک ربات ها

معمولا کسانی که در بازار خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارند, قیمت سیم کارت ها را با استفاده از ربات ها تعیین می کنند.  برخی از سایت ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که شماره خود را درج کرده و با یک کلیک قیمت را مشخص کنید. این روش بسیار سریع و البته رایگان است.

نکته ی قابل توجه در این روش این است که ربات ها هوشمند نیستند و فقط داده ها را بررسی می کنند. به همین دلیل این ربات ها قادر نیستند نوسانات بازار را در نظر بگیرند و فقط براساس قیمت های اعلام شده در روزهای قبل برای سیم کارت های مشابه آنها, قیمت را مشخص می کنند. بنابراین احتمال خطا در این ربات ها زیاد است.

قیمت گذاری سیم کارت با کمک کارشناس

از این روش قیمت گذاری معمولا برای سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند. قیمت سیم کارت های رند همراه اول که ارزش بالایی نیز دارند, بهتر است با کمک یک فرد متخصص تعیین شوند. فرد متخصص تمامی عوامل و شرایط جامعه را در نظر می گیرد. قیمتی که توسط کارشناس تعیین می شود, قیمتی منصفانه و به نفع دو طرف است.

این کارشناسان حتی می توانند سیم کارت شما را بعد از تعیین قیمت خریداری کنند. برای پیداکردن این کارشناسان می توانید به مراکز معتبری که با این افراد همکاری دارند مراجعه نمایید.

 

عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت

 

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی کامل عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری سیمکارت پرداختیم. اگر شما نیز قصد خرید سیم کارت دارید اولا بهتر است از تمامی این عوامل آگاهی کامل داشته باشید و دوما باید برای تهیه سیم کارت مورد نظر خود به مراکز یا سایت های معتبر مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای آگاهی از شرایط اخذ وام سیم کارت به سایت وام افروز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات