پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟

فهرست مطالب

با ما همراه باشید تا سوال خود را در رابطه با ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟ دریافت کنید. از زمان های پیش از این یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن مشکلات مالی، دریافت وام های گوناگون بوده است. در حقیقت وام ها مقدار مشخصی از پول هستند که عموما توسط بانک های خصوصی و دولتی تحت شرایط خاصی به مردم اعطا می شوند. مردم می توانند در صورت داشتن شرایط مشخص و تعیین شده ای، این مبالغ را دریافت کرده و سپس طی قسط های معین با سود مشخص به بانک برگردانند‌.

یکی از مهم ترین عواملی که در میان شرایط عمومی برای دریافت وام وجود دارد، داشتن ضامن است. داشتن ضامن از موارد بسیار مهمی است که به ویژه در دریافت وام هایی با مبالغ بالا اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید درباره شرایط ضامن اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

اطلاعات بیشتر: وام سند ملکی

روش های مختلف برای ایجاد ضمانت دریافت وام

ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟ بسیاری از مردم تصور می کنند که با آوردن نام ضامن باید به دنبال فردی باشند که صلاحیت آن ها را در دریافت وام ضمانت کند. بهتر است بدانید که روش های مختلفی برای ایجاد ضمانت وجود دارد که افراد می توانند با توجه به نوع وام دریافتی خود برای ارائه آن اقدام کنند. درباره تعدادی از آن ها بیشتر صحبت می کنیم:

  • واگذاری سهام

یکی از روش هایی که از طریق آن افراد می توانند ضمانت خود را برای دریافت وام ارائه دهند، واگذاری سهام است. در این نوع ضمانت ضامن متعهد می شود تا در صورت عدم توانایی فرد دریافت کننده وام در پرداخت بدهی های خود، سهام خود را به وام دهنده واگذار کند.

  • چک های آتی

یکی دیگر از انواع ضمانت های دریافت وام، چک های آتی است. در این روش فرد دریافت کننده وام تعدادی چک تاریخ دار را به نام وام دهنده صادر می کند تا در صورت عدم پرداخت اقساط و بدهی های خود، این چک ها توسط وام دهنده نقد شده و وام به طور کامل تسویه شود.

 

ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟

 

  • تنظیم سند سه جانبه رهن

یکی دیگر از روش های کاربردی در ایجاد ضمانت دریافت وام، سند است. در این روش اگر ضامن دارای دارایی ثابتی مانند خانه بوده است، می تواند با تنظیم قرارداد این ملک را به عنوان ضامن به وام دهنده منتقل کند. نوع قراردادی که میان ضامن، وام دهنده و وام گیرنده ثبت می شود متفاوت است و بهتر است درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیشتر بدانید: دریافت وام سند خودرو

شرایط اصلی ضامن

ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟ به طور کلی شرایط مشخصی برای ضامن ارائه شده جهت دریافت وام وجود دارد که بهتر است درباره آن اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. در قدم اول فرد ضامن باید حداقل دارای سن ۲۱ سال باشد و در این مورد داشتن حداقل سن قانونی ۱۸ سال برای ضمانت وام بانکی کافی نیست. همچنین فرد ضامن باید رتبه اعتباری مناسبی نزد سیستم بانکی داشته باشد تا بانک بتواند نسبت به صلاحیت فرد ضامن اطمینان حاصل نماید.

فرد ضامن باید دارای درآمد کافی بر اساس سقف اقساط وام باشد تا بتواند در صورت نیاز از عهده پرداخت اقساط وام بربیاید. توجه داشته باشید که حداکثر بدهی فرد ضامن به سیستم بانکی، نباید بیشتر از ۷۵ درصد درآمد سالیانه فرد باشد. همچنین ضامن باید نسبت به پایداری مالی و پایداری شغلی احراز نماید. البته دقت داشته باشید که شرایط ذکر شده به صورت عمومی و برای عمده بانک های ارائه دهنده وام های گوناگون می باشد و بسیاری از بانک ها شرایط سخت تری را برای ضامن وام های بانکی تعریف می کنند‌.

در بعضی موارد داشتن حداکثر سن ۶۵ سال برای ضامن تعریف شده است که می تواند نکته منفی برای بسیاری از افراد شمرده شود. همچنین در بسیاری از موارد بسیاری از بانک ها داشتن حساب در همان شعبه بانک را برای ضامن ضروری می دانند.

جمع بندی

در این مطلب به سوال ضامن چه شرایطی باید داشته باشد؟ پاسخ داده شد. بر اساس آنچه گفته شد دریافتید که شرایط مشخص و معینی برای ضامن وجود دارد که بهتر است پیش از اقدام برای دریافت وام به ارائه این شرایط توجه کرده باشید. همچنین گفته شد که انواع مختلفی از ضمانت های بانکی وجود دارد که هر یک می تواند برای وام های گوناگون به عنوان ضامن بکار گرفته شود. البته دقت داشته باشید که مبلغ اصلی وام نیز در این موارد اهمیت بسیار زیادی دارد. وام افروز به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را درباره وام فوری با چک ضمانت، وام ضروری و وام بدون ضامن کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات