پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

شرایط دریافت وام سکه و طلا

فهرست مطالب

فهرست مطالب

شرایط دریافت وام طلا

  • انواع متنوع وام‌ها در موارد متفاوتی مانند میزان سود، مدارک مورد نیاز، تعداد اقساط و … با یکدیگر فرق دارند. شما برای گرفتن هر نوع وامی نیاز به یک ضامن نیاز دارید که گاهی اوقات ضامن شما سپرده و سرمایه است، گاهی اوقات هم یک شخص واجد شرایط ضمانت را قبول می‌کند. این در صورتی می‌باشد که در وام طلا ضامن شما طلای یا همان سرمایه شما است و نوعی وام بدون ضامن محسوب می‌شود. طلایی که ممکن است در صندوق و کشوهای خانه بدون استفاده قرار بگیرد و مدت زیادی هم از آن استفاده نکنید می تواند در کمترین زمان ممکن بدون فروش شما را به مبلغ مورد نیازتان برساند.

  • وام طلا سریع ترین و مطمئن ترین راه دریافت وام است . گرفتن این وام هیچ شرایط خاصی ندارد . شما می توانید معادل طلایی که به ضمانت می گذارید ، وام فوری طلا دریافت کنید. یکی از دلایل پر درخواست بودن این وام این است که نیازی به ضامن ، چک و سفته ندارید و در کمتر از یک ساعت پرداخت می شود. وام طلا 1402 فرصتی فوق العاده است که به شما کمک می کند که طلای خود را نفروشید.

    دریافت وام در وام افروزشرایط خاص و پیچیده‌ای ندارد و شما می‌توانید معادل طلایی که به ضمانت می‌گذارید وام و تسهیالت مالی دریافت نمایید. این پرداخت به هیچگونه ضامن، چک یا سفته ای نیاز نداشته و در واقع طلای شما ضامن شما محسوب می شود.

    با مراجعه حضوری به وام افروز و بعد از عقد قرارداد زیر نظر وکیل یا در دفتر اسناد رسمی ، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید:وام روی سند ملکی

وام طلا چیست ؟

  • وام با طلا سریع ترین و ساده ترین روش دریافت وام و تامین نقدینگی است به همین دلیل به نام وام فوری شناخته می شود. با دریافت این وام دیگر نیازی نیست که طلای خود را بفروشید و متضرر شوید. همچنین نیاز به ضامن ، چک یا سفته ندارید و در اصل طلای شما ضامن شما می شود.
    آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید سرمایه خود را نگهدارید و معادل ارزشش وام دریافت کنید؟
    مجموعه وام افروز فرصتی فوق العاده برای شما متقاضیان در نظر گرفته است که بتوانید با سرمایه هایی مثل طلا ، سیم کارت و خودرو وام فوری و بدون ضامن دریافت کنند.
    به راحتی با ضمانت گذاشتن طلای خود ، می توانید معادل 100 درصد ارزش آن را از ما وام بگیرید و مسئله مالی خود را حل کنید. یعنی علاوه بر اینکه سرمایه خود را حفظ کرده اید ، مبلغ مورد نیازتان را هم تامین کرده اید.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

مدارک لازم برای دریافت وام طلا چیست؟

  • توجه کنید که این وام نیاز به ضامن، چک و سفته نداشته و طلا تنها ضامن وام می‌باشد. قابل توجه همه متقاضیان گرامی تمامی طلاهای ضمانتی در موسسه وام زرین برای امنیت هر چه بیشتر در صندوقچه امانات بانک نگهداری خواهند شد.

    در زمان اخذ وام با متقاضی قرارداد دریافت وام با فاکتور طلا منعقد شده و اقساط آن نیز و بر حسب توانایی پرداخت متقاضی تنظیم خواهد شد.

    به طور کلی مدارک مورد نیاز جهت دریافت این وام به شرح زیر می‌باشد.

    • فاكتور خريد طلایی که قصد ضمانت آن را دارید
    • كارت ملی شخصی که درخواست دریافت وام طلا دارد

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

زمان باز پرداخت وام طلا

پس از از سپردن طلای خود نزد وام افروز و عقد قرارداد، تعداد اقساط را خودتان طبق شرایط موجود از ۴ تا ۲۴ ماه تعیین خواهید کرد و در این مدت که طلای شما نزد شرکت به امانت نگه داشته می‌شود، در گاو صندوق و یا صندوق امانات بانک از آن محافظت می‌کنیم.

بعد از پرداخت هر قسط ، می توانید به همان میزان که پرداخت کرده اید ، طلای خود را دریافت کنید. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر شما ، همه طلا ها در صندوق امانات بانک نگه داری میشود.

مبلغ وام را نیز میزان طلای شما مشخص خواهد کرد، به عبارتی دقیقا میزان مبلغی که برای فروش طلای خود دریافت می‌کردید را وام می‌گیرد و پس از باپرداخت دوباره به سرمایه خود دسترسی خواهید داشت. در این صورت هم در مواقع حساس وام گرفته‌اید و هم سرمایه خود را حفظ نموده‌اید.

بیشتر بخوانید:وام روی سیم کارت

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام دارندگان دسته چک

7 پاسخ

  1. با سلام
    امیدوارم در مراحل زندگی و کسب و کار موفق و پایدار باشید.
    بنده به عنوان کارمند بانک خوشحالم که این موسسات با دادن وام به سرعت مشکلات جامعه را حل کرده و مردم بدور از بروکراسی پر مشکل و خسته کننده اداری بدون پوشیدن چکمه آهنی و شرایط سخت دریافت تسهیلات از بانک ها و موسسات مالی می‌توانند گره از کار خود باز نمایند.
    امییداست هر روز بهتر از دیروز باشید
    ارادتمند محمد صادق صفرزاده

    1. با سلام خدمت شما بزرگوار
      خیلی متشکرم از اینهمه محبت وتفقدی که شما در حق این مجموعه ابراز نمودید
      وظیفه ما و خط و مشی مجموعه وام افروز چیزی جز صداقت و مردم داری و رعایت انصاف نخواهد بود
      امیدوارم شما را در این مجموعه بعنوان سرمایه‌گذار زیارت کنیم

  2. با تشکر از مجموعه وام افروز با اینکه سرشون خیلی شلوغ بود بازم پیگیر کار من بودن و با راهنمایی درست و بدون اذیت کردن و پیچیدگی با مدارک لازم کارم اوکی شد و وامو دریافت کردم مهم ترین نکته این بود که مثه بانک شرایط عجیب غریب نداره این نوع وام و اگه مدارکتون کامل باشه سریع وامو دریافت میکنید.

    1. خوشحالم که کار دریافت وام با طلا و سکه به سرعت انجام شده و سرعت کاری پرسنل مجموعه سبب رضایت خاطر جناب خانی گردیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات