پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

بررسی سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت

سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت

فهرست مطالب

در این مطلب به سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت پاسخ داده می شود. احتمالا خیلی از شما قصد دریافت وام دارید. به همین خاطر نیاز به ارائه یک سری از مدارک و همچنین حضور فردی که ضامن شما شده است، می باشد. از طرفی گاهی مجبور هستید که چک ضمانت بنویسید اما خیلی در این باره اطلاعات ندارید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که به چند سوال متداول در مورد نوشتن چک ضمانت پاسخ دهیم. اکنون با رعایت نکاتی که در این مقاله برایتان توضیح می‌ دهیم، می‌ توانید وام فوری با چک ضمانت را راحت‌ تر اخذ کنید.

نحوه دریافت دسته چک

اولین سوالی که بسیار زیاد پرسیده می شود، در مورد نحوه دریافت دسته چک است. شما باید یک چک به عنوان ضمانت به بانک ارائه دهید که معمولاً مربوط به کالاهای با دوام است. بدین منظور اولین کار این است که وارد سایت مربوطه شوید و اطلاعات خود را به دقت وارد کنید تا اعتبارسنجی انجام شود. سپس مدارکی که از شما خواسته شده؛ مانند صفحه اول شناسنامه کارت ملی و غیره را بارگذاری کنید. که معمولاً تصویر چک هم شامل آنها می‌ شود و البته جزو مهمترین مدارک هم است. بعد از اینکه آنها را استعلام کردند، مراحل بعدی خیلی سخت نیست و خود سایت به شما توضیح می‌ دهد که باید چه اقداماتی انجام دهید.

بعد از بارگذاری چک باید چه کار کنیم؟

برای وام فوری با سند ملکی یا چک ضمانت بعد از اینکه مدارک را آپلود کردید، باید کمی منتظر بمانید تا بانک مورد نظر تایید یا عدم تایید را به شما اطلاع رسانی کنند. اگر چک تایید نشود، معمولا به خاطر قسط‌ های عقب افتاده یا چک برگشتی است. نکته بعدی اینکه چک ضمانت باید به اسم خودتان باشد. در غیر این صورت تایید نخواهد شد. مشخصات هویتی که داخل سایت دارید، باید با مشخصاتی که روی چک ثبت کرده‌ اید، کاملاً یکسان باشد. زمانی که قرار است چک به مرحله تایید برسد، معمولا با شما تماس می‌ گیرند یا به شما پیامک ارسال می‌ کنند و توضیحات کافی را در آنجا می‌ نویسند. که مثلاً چه مبلغی در چه تاریخی یا برای چه شرکتی نوشته شده است تا مطمئن باشید که اشکالی در کار وجود ندارد.

سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت

مبلغ چک باید به ریال نوشته شود یا به تومان؟

سوال رایجی که خیلی از شما می‌ پرسید، در مورد نوشتن مبلغ چک است. حتماً باید آن را به ریال بنویسید. برای همه کارهای اداری در ایران از واحد ریال استفاده می‌ کنند. مبلغ هم باید به صورت عدد و هم به صورت حروفی به ریال نوشته شود. در قسمت عدد حتماً تعداد صفرها را بگذارید و از خط کشیدن استفاده نکنید. صفرهایی که داخل چک می‌ نویسید، حتماً باید دایره توخالی باشند. هیچگونه خط خوردگی روی چک نباید وجود داشته باشد. از طرفی عباراتی مانند (جهت ضمانت) را هرگز روی چک ننویسید.

چک را بعد از نوشتن چگونه تحویل دهیم؟

بعد از اینکه چک را به طور کامل نوشتید، باید کارشناسان وضعیت را بررسی کنند تا مطمئن شوند تمامی اطلاعات صحت دارد. قبل از اینکه آن را ارسال کنید، حتماً تصویر چک را یک بار برای شما می‌ فرستند. بعد از اینکه تایید نهایی انجام شد، اگر در استان البرز، مشهد یا تهران باشید، نماینده‌ ها چک را از شما می‌ گیرند و قرارداد به امضا می‌ رسد. معمولا یک روز مشخص را تعیین می‌ کنند تا این اقدامات را انجام دهند اما اگر در استان‌ ها و شهرهای دیگر ساکن باشید، از طریق پست چک را برایتان ارسال می‌ کنند.

اعتبار بعد از دریافت چک چگونه افزایش پیدا می‌کند؟

برای دریافت وام ضروری بعد از اینکه چک نوشته می‌ شود و به دستتان می‌ رسد، در سریع‌ ترین زمان ممکن اعتبار آن را به حسابتان اضافه می‌ کنند و طبق طرحی که انتخاب کرده‌ اید، بازپرداخت هزینه برایتان مشخص می‌ شود. معمولا یک هفته طول می‌ کشد تا بعد از اینکه پرداخت آخرین قسط انجام شد، چک ضمانت را به شما برگردانند.

سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت

جمع‌ بندی

در این مطلب به سوالات متداول در نوشتن چک ضمانت پاسخ داده شد. پروسه نوشتن چک ضمانت کار سختی نیست؛ اما اگر بتوانید اطلاعاتتان را در این باره بالا ببرید، قطعاً ضرر نمی‌ کنید. زیرا نه تنها کارتان سریع تر پیش می‌ رود، بلکه دقت هم افزایش پیدا کرده و احتمال خطا تا حد زیادی کم می‌ شود. ما در این مبحث اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم و به سوالات رایجتان پاسخ دادیم. اگر هم می‌ خواهید اطلاعات بیشتر به دست بیاورید یا کارهای مربوط به وام‌ های مختلف را به اجرا برسانید، سایت وام افروز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات