پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

دلایل محبوبیت وام روی سکه چیست؟

دلایل محبوبیت وام روی سکه

فهرست مطالب

در این مطلب دلایل محبوبیت وام روی سکه را بررسی می کنیم. برخی از خانواده ها مقداری سکه یا طلا دارند که از آنها فقط در مجالس و مهمانی ها استفاده می کنند. گرفتن وام از بانک معمولا کار آسانی نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد به همین دلیل مردم برای دریافت وام بدون ضامن و فوری تمایل زیادی دارند. وام سکه در دسته وام های فوری و بدون ضامن قرار می گیرد و دریافت این وام کار سختی نیست و زمان زیادی را نمی گیرد.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با این نوع وام آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دریافت وام سکه و طلا نزد هر یک از بانک ها و شرکت های خصوصی دارای یک سری شرایط خاص است. برخی از این شرکت ها و بانک ها وام سکه را به صورت قرض الحسنه و برخی دیگر به صورت جعاله ارائه می دهند. مبلغ وام و سود آن در قرض الحسنه کم است ولی در جعاله بیشتر است.

 

همچنین بخوانید: جذب سرمایه گذار

 

دریافت وام سکه برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی کسانی که متقاضی دریافت وام سکه هستند, باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • کسانی که ضامن کارمند ندارند.
  • افرادی که واجد شرایط برای دریافت وام های بانکی نیستند.
  • کسانی که به وام فوری نیاز دارند.
  • افرادی که چک کارمندی ندارند.
  • کسانی که طلا دارند و قصد فروش آن ها را ندارند.
  • کسانی که حوصله طی کردن مراحل اداری برای دریافت وام های بانکی را ندارند.

مزایای دریافت وام روی سکه

وام روی سکه دارای مزیت هایی است که باعث تمایل بیشتر افراد به اخذ این نوع وام می شود. در بخش زیر به چند مورد از دلایل محبوبیت وام روی سکه اشاره می کنیم:

  • مهم ترین مزیت وام روی سکه این است که شما بعد از تحویل طلا و عقد قرارداد بلافاصله وام خود را دریافت می نمایید.
  • یکی از مزایای دیگر وام سکه این است که بعد از پرداخت هر قسط, می توانید به همان مقدار که پرداخت کرده اید, طلا و سکه خود را پس بگیرید.
  • مزیت سوم این نوع وام این است که, شما برای دریافت وام روی سکه نیاز نیست مراحل پیچیده ای را طی کنید و بدون نیاز به ضامن و چک وام خود را سریعا دریافت می کنید. در حقیقت طلا و سکه ای که به بانک می دهید, ضامن وام شما است.

شرایط دریافت وام سکه و طلا

شما با طلا و سکه ای که در اختیار دارید و از آنها فقط در مجالس عروسی و مهمانی استفاده می کنید, می توانید بدون اینکه بفروشید از آنها برای دریافت وام استفاده کنید. دریافت وام روی سکه شرایط خاصی ندارد و شما می توانید معادل طلایی که به ضمانت می گذارید, وام فوری دریافت کنید. همانطور که گفتیم برای دریافت این نوع وام نیاز به چک و سفته و ضامن کارمندی ندارید.

 

وام روی سکه

 

بخوانید: اخذ وام سیمکارت

 

مدارک لازم برای دریافت وام روی سکه

برای اخذ این نوع وام همراه داشتن یک سری مدارک الزامی است. از جمله:

  • فاکتور خرید طلایی که به عنوان ضامن به بانک می دهید.
  • کارت ملی

نحوه اخذ وام سکه و طلا

همانطور که گفتیم اخذ وام طلا و سکه شرایط خاص و پیچیده ای ندارد و شما به راحتی می توانید برای دریافت این نوع وام اقدام نمایید. برای این کار اول از همه باید مدارکی که در بالا اشاره کردیم را داشته باشید, در ادامه طلا و سکه خود را به عنوان ضامن نزد شرکت مورد نظر بسپارید, در آخر نیز بعد از ارزش گذاری طلا و سکه به همان میزان و در کمترین زمان ممکن وام را به شما تحویل می دهند.

زمان بازپرداخت وام سکه و طلا

بعد از اینکه طلا و سکه ی خود را نزد شرکت سپردید, می توانید خودتان تعداد اقساط را براساس شرایط خود از 4 تا 24 ماه انتخاب کنید. در مدت زمان پرداخت اقساط, طلا یا سکه شما نزد شرکت امانت است و برای اطمینان بیشتر در صندوق امانات بانک نگهداری می شود.

بعد از پرداخت هر قسط از وام می توانید به همان میزان که پرداخت کرده اید, طلای خود را دریافت نمایید.

چرا دریافت وام سکه و طلا از فروش آنها بهتر است؟

فروش سکه یا طلایی که در اختیار دارید با توجه به نوسانات بازار, مقرون به صرفه نیست. ولی بعضی از افراد در شرایطی ممکن است از روی اجبار طلا یا سکه خود را بفروشند. در این موقعیت راه حلی وجود دارد که هم مشکل مالی خود را سریعا برطرف کنید و هم طلا یا سکه خود را نفروشید,  این راحل حل دریافت وام روی سکه است. شما با دریافت این وام در واقع با یک تیر دو نشان زده اید.

وام روی سکه را از کجا دریافت نماییم؟

اگر شما نیز قصد دریافت وام سکه و طلا را دارید و این سوال برایتان پیش آمده است که از کجا وام خود را دریافت نمایید, باید بگوییم که برای دریافت این نوع وام باید به مراکز و شرکت های معتبر مراجعه نمایید تا با خیالی راحت سرمایه خود را به آنها بسپارید. شرکت ما ارائه دهنده وام سکه و طلا است. شما می توانید به راحتی و با اطمینان کامل سکه و طلای خود را به ما بسپارید و وام روی سکه دریافت نمایید.

دریافت وام سکه و طلا از بانک یا شرکت های خصوصی؟

برای دریافت وام سکه و طلا می توانید به بانک ها یا شرکت های خصوصی مراجعه کنید. برخی از بانک های کشورمان مانند, بانک ملی, بانک ملت, رسالت و کارگشایی ارائه دهنده این نوع وام به مردم هستند.

برخی از مردم فکر می کنند دریافت وام روی سکه از بانک ها مطمئن تر است و امنیت بالایی نیز دارد, ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که مبلغی که به عنوان وام از بانک دریافت می کنید بسیار کم تر از شرکت های خصوصی است و همچنین تنها برخی از بانک ها این نوع وام را به مردم ارائه می دهند.

 

وام روی سکه

 

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی دلایل محبوبیت وام روی سکه پرداختیم. اگر شما نیز قصد ندارید طلا یا سکه ی خود را بفروشید و به پول طلاهای خود نیز نیاز دارید می توانید به ارزش طلاهای خود مبلغی را به عنوان وام دریافت نمایید. قبل از دریافت وام سکه و طلا پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به اطلاعات بیشتر این مطلب را تا انتها بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات