پرداختی تمامی وام ها مخصوص تهران، کرج و حومه تهران می باشد.

لطفا قبل از تماس، از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

ارائه یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت 0912 برای دریافت وام فوری الزامی است.

هم چنین سرمایه گذاران محترم  روی هرکدام از موارد فوق با ضمانت های معتبر و سود دهی بالا می توانید با مجموعه وام افروز همکاری داشته باشید.

اهداف سرمایه‌ گذاری

اهداف سرمایه‌ گذاری

فهرست مطالب

اهداف سرمایه‌ گذاری چیست؟ آیا با انواع روش‌ های سرمایه‌ گذاری و مزایای هر کدام آشنا هستید؟ اهداف سرمایه‌ گذاری را می‌ توان به عنوان اهدافی کلی تعریف کرد. که به سرمایه‌ گذاران کمک می‌ کند مسیر درستی را جهت رسیدن به برخی از اهداف مالی جزئی و خاص پیدا کنند و در این مسیر به سوددهی درستی برسند. علاوه بر آن که سرمایه آنها نیز حفظ شود. سرمایه‌ گذاری در بازارهای مختلفی مانند سکه و طلا، ارز، مسکن، خودرو و غیره انجام می‌ شود. در این مقاله هدف از سرمایه‌ گذاری را بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با اهداف سرمایه‌ گذاری

گفتیم که هدف سرمایه‌ گذاری را می‌ توان به صورت اهداف کلی بیان کرد. افراد زیادی جهت سرمایه‌ گذاری کردن و هم چنین با نگاهی به آینده همواره به دنبال یک سرمایه‌ گذاری مطمئن هستند. اما در این راه باید اهداف آن را نیز در نظر داشته باشند. از جمله اهداف مهم سرمایه‌ گذاری می‌ توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • امنیت دارایی‌ های مالی

بسیاری از راه‌ های سرمایه‌ گذاری هیچ گونه امنیت مالی برای صاحبان آن فراهم نمی‌ کنند. بنابراین بهتر است پیش از آنکه اقدام به سرمایه‌ گذاری در زمینه خاصی کنید، از امنیت آن مطمئن شوید. زیرا در غیر این صورت قطعاً اندوخته مالی و سرمایه شما مورد تهدید قرار می‌ گیرد. از جمله سرمایه‌ گذاری‌ های امن می توان به خرید مسکن، خرید سکه و طلا، خرید خودرو و غیره اشاره کرد. این نوع از سرمایه‌ گذاری یک مزیت خوب دارد و آن همین است که شما در هر کدام از آنها می‌ توانید از وام و تسهیلات بانکی بهره‌ مند شوید. مثلاً با خرید خودرو می‌ توانید برای دریافت وام سند خودرو اقدام کنید یا در صورت خرید خانه می‌ توانید از وام سند ملکی استفاده کنید. این چند شیوه سرمایه‌ گذاری، از مطمئن‌ ترین راه‌ ها محسوب می‌ شوند که همواره سرمایه جذب سرمایه‌ گذار را دارند.

 

اهداف سرمایه‌ گذاری

 

  • پیشرفت و رشد مالی

افراد زیادی به دنبال پیشرفت و رشد مالی و دریافت کردن سود، اقدام به سرمایه‌ گذاری می‌ کنند. در واقع هدف شان این است که بتوانند همزمانی که قیمت سرمایه‌ شان حفظ می‌ شود، به سود خوبی نیز دست پیدا کنند. که در بازارهای مختلف سرمایه‌ گذاری، سرمایه‌ گذاران برای دستیابی به چنین سودی راه‌ های مختلفی در نظر می‌ گیرند که خرید سکه و طلا و ورود به بازار بورس یکی از این راه‌ ها می‌ باشد. مثلاً با خرید سکه و طلا شما می‌ توانید پس از خرید نسبت به اخذ وام طلا و سکه نیز اقدام کنید.

  • کسب درآمد

سومین هدف بزرگی که به دنبال سرمایه‌ گذاری اتفاق می‌ افتد، کسب درآمد از این طریق می‌ باشد. از این رو بسیاری از افراد گزینه‌ های مختلفی جهت سرمایه گذاری را انتخاب می‌ کنند که بتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. به بیانی کسب درآمد یکی از شیوه‌ هایی است که همواره موجب جذب سرمایه‌ گذار می‌ شود. برای رسیدن به چنین هدفی باید راه‌ های انتخاب شود که دارای بازدهی صعودی برای سرمایه‌ گذار هستند. مانند دریافت انواع مختلف وام‌ های بانکی از جمله وام سند ملکی یا وام دارندگان چک.

  • معاف از مالیات

در بسیاری از بازارهای سرمایه‌ گذاری سرمایه‌گذار موظف به پرداخت مالیات است، بنابراین همواره این افراد به دنبال گزینه‌ هایی هستند که معاف از پرداخت مالیات باشند. علاوه بر آنکه بتوانند سودهای کلان و بلند مدتی را به دست بیاورند. نمونه‌ای از این گونه فعالیت‌ ها صادرات می‌ باشد.

  • امکان نقد کردن از سرمایه

یکی دیگر از اهداف سرمایه‌گذاری این است که سرمایه‌گذار در هر زمان بتواند میزان سرمایه خودش را تبدیل به پول نقد کند. بازاری که دارای چنین ویژگی دارد، همواره در جذب سرمایه‌گذار موفق می‌باشد. از گزینه‌هایی که دارای چنین ویژگی هستند می‌توان به سهام شرکت سرمایه‌گذار، صندوق مبادله‌ای و غیره اشاره کرد که سرمایه‌گذار می‌تواند در مواقع ضروری بخشی یا کل سرمایه خودش را به پول نقد تبدیل کند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله اهداف سرمایه‌گذاری را بررسی کردیم. گفتیم که اهداف سرمایه‌گذاری را می‌توان به طور اهداف کلی در نظر گرفت که از آن جمله میزان نقد کردن سرمایه، کسب درآمد از راه‌های مختلف، سرمایه‌گذاری پیشرفت مالی و غیره را توضیح دادیم. در سایت وام افروز می توانید با دیگر اهداف سرمایه‌گذاری، ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از این ‌شیوه های سرمایه‌گذاری و غیره بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات